Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad har du för mobil?


lime90

Rekommendera Poster

:tappahakan:

 

Så du gillar Pradan då? Den har verkligen fått blandade rescensioner! Jag tycker den verkar ganska läcker, min flickvän tjatar om en.

 

Förresten, är det sant att det finns en knapp på sidan av Vertun som man kan trycka på för att komma till "personlig" hjälp med flyg, hotell, restaurangbokningar osv?

 

Jag gillar Prada´n, snygg och liten samt enkel att använda. Inte så mycket finesser men som "privat" lur funkar den utmärkt. Rekomenderas starkt.

 

Knappen på sidan av Vertu´n heter "Vertu Concierge" och det stämmer att dom hjälper till med det mesta, funkar faktiskt bättre än American Express variant...

 

 

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 83
  • Created
  • Senaste svar
Jag gillar Prada´n, snygg och liten samt enkel att använda. Inte så mycket finesser men som "privat" lur funkar den utmärkt. Rekomenderas starkt.

 

Får kolla lite närmre på den.

 

Knappen på sidan av Vertu´n heter "Vertu Concierge" och det stämmer att dom hjälper till med det mesta, funkar faktiskt bättre än American Express variant...

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

 

Coolt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en SE W800i.

Skittelefon som krånglat en hel del, ska skaffa nåt nytt så fort jag orkar. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en sån här:

 

331860.jpg

 

Jag me, skaffade en igår... Har meckat som fan dock me den. Har varit problem med att snabbt kunna föra över mp3:or. Det sägs att den kabeln man får med (dcu-65) är usb 1.1 vilket e riktigt skabbigt. Det gick iaf hur långsamt som helst o föra över.

Jag fick me ett 1gig M2 kort men ingen adapter, så nu har jag fått köpa ytterligare ett 0,5gigs kort för att få me en adaptor som jag skulle kunna använda i en kortläsare som jag oxo fått köpa till... Så nu kan jag äntligen föra över i usb2 fart. Vad gör man inte för att optimera prestanda :)

 

Till telefonen har jag ett bluetooth trådlöst stereoheadset, Motorola S9:

 

http://prisjakt.nu/produkt.php?p=160219

 

fungerar faktiskt riktigt juste ihop :) Lite tråkigt är det dock då man tar emot samtal, det hörs då bara i ena örat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oooh den har jag vart lite sugen på. Vad tycker du om den? Den är lite stor men med tanke på alla funktioner den har så....

Än så länge är jag väldigt nöjd men jag har bara haft den ett par veckor. Jag hade en P910 innan, E90 är större men inte så mycket. Skärmen, den inre, är riktigt bra att surfa med. Batteriet håller väldigt bra, jag var rädd att det bara skulle hålla 1-2 dagar men det har varit 5-6 istället. Jag vet inte om det beror på att jag inte använder gpsen så mycket, jag har hört att det ska dra mycket ström.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SE w800i och LG u300 just nu, ngra gammla mobiler liggandes någonstans med :P..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SE T68, Samsung X460, Samsung X480, SE K750i samt SE P1i.

 

Den sistnämnda är det bästa i mobil och PDA-väg jag haft, supernöjd med ALLT.

Min P990i sålde jag förra veckan och efter alla uppgraderingar blev den det näst bästa jag haft.

 

Har haft nästan hela sviten av Palmar också, men sen SE 800 och SE 9xx-serien har Palmen inga fördelar längre.

Har haft några Nokia också, men de passade inte mitt Machjärta.

 

Som ren telefon anser jag att T68 är bland de bästa jag haft, inte mycket lullull, liten men ändå med BT för synkningen.

Ser jag en T68 på loppis köper jag för det mesta, säljs oftast för en hundring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en SE Z600 fast min är spygrön eller limegrön om man nu föredrar det :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst micke_nkpg

En SE W900i och en HTC TyTN.

 

Ska byta ut W900i till en W960i när den kommer.

HTC TyTN kommer bli bytt till en HTC TyTN ll inom en månad.

 

TyTN = jobbtelefon

SE = privat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LG KG800 (Chocolate) Vit färg

Motorola razr v3

 

 

Är jävligt sugen på en Samsung U700. Någon som har den som kan ge en kort "jag tycker bra/dåligt med denna".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LG KG800 (Chocolate) Vit färg

Motorola razr v3

Är jävligt sugen på en Samsung U700. Någon som har den som kan ge en kort "jag tycker bra/dåligt med denna".

Hmmm,

 

Samsung U700 är väldigt snygg och den enda som rent design-mässigt kan konkurrera med iPhone även om det är helt olika telefoner. Den har fått kritik för en del saker. Kolla i olika forum... men den är läcker.

 

iPhone är ännu läckrare men där är frånvaron av 3G lite frapperande samt att det inte finns möjligheter att få den med funktioner som GPS och skarpare kamera och att det verkar vara knepigt att lägga in 3:e part-program.

 

Just nu sitter jag med en SE K800i, men jag tror jag skall kolla närmare på en Nokia N95... vilket går emot mina estetiska nervbanor men va otroligt mycke grejjor dom har klämt in...

 

Det och en iPod Touch och så är man hemma liksom!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

P1i just nu. Byter telefoner som andra byter underkläder tyvärr.. men så är det med jobbet. P1i är bästa telefonen jag har haft på länge ska väl tilläggas så hoppas att det inte släpps något annat... iPhone skulle väl iofs vara det bästa :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SE K810i; 3,2 megapixel kamera, xeon-blixt, skitsnygg, tålig ( flögit in i en betongvägg och ändå bara ett minimalt märke). Är grymt nöjd! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en sån här:

 

331860.jpg

 

Har en sådan jag med. Blir jäkla varm nedtill på baksidan när man kollar på TV med den. Föredrar iPod för att lyssna på musik dock, även om ljudkvalitén är okej. I övrigt en festlig mobil, gratis Messenger är ju juste, och den är smidig att ha med i fickan. Kalender och alarmfunktionerna är som vanligt (för SonyEricsson) klockrena. Provade PC-programvaran på min gamla dator, kändes jäkla suspekt i.o.m. att den verkar registrera vad du laddar över till mobilen med mera, lite spyware-varning kanske.

 

Har du lyckats ladda över filer direkt till/från minneskortet från/till din Mac?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...