Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad har du för mobil?


lime90

Rekommendera Poster

Vad har ni för mobiler här på forumet?

 

Just nu har jag en t68. Dock en reservmobil sedan min n71 har varit på reperation sedan i Juni. :P Men när den kommer tillbaka blir det att sälja den och försöka fixa farsans gamla k750i. Behöver dock löda in en ny joystick, får se hur de går.

 

T68:

T68Big.JPG

 

N71:

nokia_n71_liegend.jpg

k750i:

k750isilver---.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 83
  • Created
  • Senaste svar

Just nu;

 

SE K610i, Nokia 6120 Classic, Nokia 6630(2st), SE K750i, Motorola Razr v3,

 

Funderar på att beställa en Moto q9h alt. Motorizr z8.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur e 6120? Funderar på att köpa en sån om jag inte lyckas fixa k750i:an:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur e 6120? Funderar på att köpa en sån om jag inte lyckas fixa k750i:an:P

 

Det är inte min favorit, den känns plastig som fan tycker jag men jag gillar s60 som system. Mycket "smart" telefon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en sån här:

 

331860.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft sjukt många telefoner nu det sista ;P

 

SE: p990i, w880i, K750i, K610i, Z1010, Z600,

 

Nokia: 6120, 6233, E61, 7650, 7210, 6630, 6230, 6230i, 6210, 3510i

 

Samsung: x820, D600, E760

 

Säkert massa andra jag glömt också...

 

Egentligen ganska onödigt att hålla på att byta sådär men vafan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samsung SGH320i. Gillar den starkt som smartphone. Enda minus är den dåliga batt-tiden.

 

Men hur fynkar mac-synk för folk? Är sugen på en Nokia N95 (i väntan på iphone med 3G). Nån som vet om den synkar fint med macen???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Qtek 8310, får faktiskt säga att windows funkar hyffsat på telefoner.

Fast så fort iPhone släpps så ryker den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en Nokia 3120, den duger gott.

 

3120_large.jpg

 

Med jag ska köpa en sån här när/om den sjunker i pris vid julrean....

 

:bultandehjarta:

GPD_44777_26_0_4000.png

 

Sen har jag ju en sån här som fjärr till bla FrontRow. Fast med svart knappsats.

GPD_10607high_26_0_4000.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har:

 

PRADA

SE W880i

Nokia 8800 Sirocco (Silver)

SE P990i

SE P1i

Nokia N95 (igen)

Motorola Ming (White) ej med på bild, ligger på kontoret.

 

och på Fredag en iPhone :galetglad:

 

 

Yeni har:

 

VERTU Ascent

Nokia 8800 Sirocco (Black)

Nokia 8800 Special Edition

Nokia E61i

post-10275-1190222619.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nokia E90

 

Oooh den har jag vart lite sugen på. Vad tycker du om den? Den är lite stor men med tanke på alla funktioner den har så....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har:

 

PRADA

SE W880i

Nokia 8800 Sirocco (Silver)

SE P990i

SE P1i

Nokia N95 (igen)

Motorola Ming (White) ej med på bild, ligger på kontoret.

 

och på Fredag en iPhone :galetglad:

 

 

Yeni har:

 

VERTU Ascent

Nokia 8800 Sirocco (Black)

Nokia 8800 Special Edition

Nokia E61i

 

Nu är väl kanske inte jag rätt person att ställa frågan men....varför så många? Vissa av mina var ju bara bangers, dina är fräscha nya lurar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm Nokia N70, Motorola v1050, Samsung något .P SonyEricssin z800i och LG U8120

 

 

jag har några älder mobiler också liggandes i någon låda :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SonyEricsson W610i

sonyericssonw610.jpg

 

SonyEricsson J300

sonyericsson-j300.jpg

 

 

 

Samsung i300x:

samsung_i300x.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är väl kanske inte jag rätt person att ställa frågan men....varför så många? Vissa av mina var ju bara bangers, dina är fräscha nya lurar.

 

Bra fråga...

 

Min P990i är sedan Dec -06 gillade aldrig den, för mycket buggar, så den använder jag inte. W880i är ok men som "liten" lur så föredrar jag PRADA. Min Sirocco var en födelsedagspresent från Yeni. När det gäller N95 och P1 så kunde jag inte bestämma mig så jag köpte båda, sålde N95 till min kompanjon, ångrade mig eftersom jag föredrar den framför P1 så jag köpte en ny (igår). N95 använder jag i jobbet samt till att köra BT/3G på min MB/MBP. Motorola Ming köpte jag bara för att den såg så "Macig" ut, den använder jag inte längre.

 

Yeni har sin E61i för att koppla upp sig med sin BlackBook, Vertu att ringa på, Siroccon (Svarta) använde hon innan hon fick sin Vertu av mig och slutligen den gamla 8800 som batterierna räcker flera minuter på... (därför används den inte)

 

 

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra fråga...

 

Min P990i är sedan Dec -06 gillade aldrig den, för mycket buggar, så den använder jag inte. W880i är ok men som "liten" lur så föredrar jag PRADA. Min Sirocco var en födelsedagspresent från Yeni. När det gäller N95 och P1 så kunde jag inte bestämma mig så jag köpte båda, sålde N95 till min kompanjon, ångrade mig eftersom jag föredrar den framför P1 så jag köpte en ny (igår). N95 använder jag i jobbet samt till att köra BT/3G på min MB/MBP. Motorola Ming köpte jag bara för att den såg så "Macig" ut, den använder jag inte längre.

 

Yeni har sin E61i för att koppla upp sig med sin BlackBook, Vertu att ringa på, Siroccon (Svarta) använde hon innan hon fick sin Vertu av mig och slutligen den gamla 8800 som batterierna räcker flera minuter på... (därför används den inte)

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

 

:tappahakan:

 

Så du gillar Pradan då? Den har verkligen fått blandade rescensioner! Jag tycker den verkar ganska läcker, min flickvän tjatar om en.

 

Förresten, är det sant att det finns en knapp på sidan av Vertun som man kan trycka på för att komma till "personlig" hjälp med flyg, hotell, restaurangbokningar osv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...