Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone lanseras i Storbritannien


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Jag var tydlig i att skriva för mig. och räcker den inte för dina behov så förstår jag att du inte vill ha den, dock så räcker den nog för många andras behov, förstår du dom?

Är väl inget tvång att alla ska vara imponerade, men sluta kalla de som är det för idioter bara för att deras åsikter/krav inte är det samma som dina.

Alla har rätt att diskutera, även du ;) Men återigen idotförklara inte andra eller antyd att de är lurade bara för att deras åsikter inte passar dina. Du hade kunnat skriva t.ex -Jag förstår inte vad folk ser i bla bla, så länge den inte har dessa spec bla bla så kommer inte jag köpa den.

Istället skrev du -ÄR folk så korkade ...saknad av teknisk spec.. Snacka om att marknadsföring är allt (antyder att det inte är ett val=dumförklara) osv.

 

Hoppas du förstår skillnaden. Sen skrev jag också "främst till Micke_Nkpg".

 

Jo kanske är lite hårt att skriva "korkade" men jag skrev faktiskt, är folk så korkade att dom går på det här med batteritiden! Inte: folk som köper iPhone är korkade. Ganska stor skillnad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo kanske är lite hårt att skriva "korkade" men jag skrev faktiskt, är folk så korkade att dom går på det här med batteritiden! Inte: folk som köper iPhone är korkade. Ganska stor skillnad.

Om jag har tolkat dit inlägg fel, så ber jag om ursäkt utan problem. Dock känns det som lite av en efterkonstruktion av dig, men jag kan ha fel! Vill återigen påpeka att det är bra med olika åsikter, då kan man lära sig något och det är lättare att vara en aktiv konsument efter sina behov.

 

Vill återigen påpeka främst till "Micke_Nkpg". Peace? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gött mos :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst micke_nkpg
Alla har rätt att diskutera, även du ;) Men återigen idotförklara inte andra eller antyd att de är lurade bara för att deras åsikter inte passar dina. Du hade kunnat skriva t.ex -Jag förstår inte vad folk ser i bla bla, så länge den inte har dessa spec bla bla så kommer inte jag köpa den.

Istället skrev du -ÄR folk så korkade ...saknad av teknisk spec.. Snacka om att marknadsföring är allt (antyder att det inte är ett val=dumförklara) osv.

 

Hoppas du förstår skillnaden. Sen skrev jag också "främst till Micke_Nkpg".

Problemet för dig är att jag har slutat ta åt mig av vad DU skriver.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha så du har tagit på dig skygglapparna då? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst micke_nkpg
Aha så du har tagit på dig skygglapparna då? ;)
Nej, jag har insett att du vägrar ta av dig dina. Och det är värdelöst att disuktera med en fanatiker, det leder liksom ingenstans.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, jag har insett att du vägrar ta av dig dina. Och det är värdelöst att disuktera med en fanatiker, det leder liksom ingenstans.

Citerar dig "Bästa sättet afå folk att vilja ha mera kunskap är att möta dom deras egna nivå.

"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, jag har insett att du vägrar ta av dig dina. Och det är värdelöst att disuktera med en fanatiker, det leder liksom ingenstans.

 

Han är ju inte fanatiker för att han inte håller med dig micke, han skrev ju tom under på vilka brister där fanns...

 

Vi bör kunna diskutera bra/dåligt kring den här telefonen utan fullt krig eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är ju inte fanatiker för att han inte håller med dig micke, han skrev ju tom under på vilka brister där fanns...

 

Vi bör kunna diskutera bra/dåligt kring den här telefonen utan fullt krig eller?

Tack :geros:

Det är tyvärr det retorikiska knepet han kör tråd efter tråd, håller man inte med om hans "sanningar" ja då är man fanatisk/lurad/naiv osv.

Dock måste jag erkänna att jag kan ha det svårt att hålla mig (så gott nu nån kan det?) objektiv när jag läser hans inlägg. Börja på ett rent papper så att säga.

 

:devil: Ingen är perfekt (inte jag varjefall) :innocent:

 

"Vi bör kunna diskutera bra/dåligt kring den här telefonen utan fullt krig eller?"

 

Jo man kan tycka så, men "comunication is a two way street"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är ju inte fanatiker för att han inte håller med dig micke, han skrev ju tom under på vilka brister där fanns...

 

Vi bör kunna diskutera bra/dåligt kring den här telefonen utan fullt krig eller?

 

Den här tråden är väl inte ämnad att diskutera kring detta ämne ö.h.t. då den handlar om en artikel rörande iPhones lansering i Storbritannien.

Kan ni flytta diskussionen till en annan tråd?

 

Rörande tråden så har jag vissa funderingar på att ta ett flyg över i november och köpa mig en telefon.

Någon mer som inte kan vänta tills den släpps i Sverige alt. inte vill punga ut 7000 för en på blocket?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst micke_nkpg
Tack :geros:

Det är tyvärr det retorikiska knepet han kör tråd efter tråd, håller man inte med om hans "sanningar" ja då är man fanatisk/lurad/naiv osv.

Dock måste jag erkänna att jag kan ha det svårt att hålla mig (så gott nu nån kan det?) objektiv när jag läser hans inlägg. Börja på ett rent papper så att säga.

 

:devil: Ingen är perfekt (inte jag varjefall) :innocent:

 

"Vi bör kunna diskutera bra/dåligt kring den här telefonen utan fullt krig eller?"

 

Jo man kan tycka så, men "comunication is a two way street"

Ska nog anmäla detta som förtal...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska nog anmäla detta som förtal...

 

Du behöver nog läsa på om vad förtal är. Varför tappar tråden jämt fokus på vad som först diskuterades? Man glömmer vad urspringsidén var när man kommer till sid. 3.

 

On topic: Jag hoppas att det kommer vara möjligt att köpa iPhone upplåst (eller på något sätt kunna låsa upp den) när den kommer till Sverige. Har kontantkort, för jag ringer inte så mycket, och vill inte betala något dyrt abonnemang.

 

Däremot ser jag positivt på att få mobil och iPod i ett; det duger som argument för mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver nog läsa på om vad förtal är. Varför tappar tråden jämt fokus på vad som först diskuterades? Man glömmer vad urspringsidén var när man kommer till sid. 3.

 

On topic: Jag hoppas att det kommer vara möjligt att köpa iPhone upplåst (eller på något sätt kunna låsa upp den) när den kommer till Sverige. Har kontantkort, för jag ringer inte så mycket, och vill inte betala något dyrt abonnemang.

 

Däremot ser jag positivt på att få mobil och iPod i ett; det duger som argument för mig!

Så är det alltid när den du citerar befinner sig i en tråd tyvärr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...