Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Firefox har blivit segt!


jinxen

Rekommendera Poster

Det är så att helt plötsligt för några veckor sedan började firefox starta otroligt segt. Det kan ta upp emot en minut att starta det första gången jag startar datorn. Jag har en iMac 2.16 c2d, med 2 gb ram. Då ska det väl verkligen inte ta så länge? Något har hänt men jag har ingen aning om vad det kan vara? Någon som har några tips på vad man kan göra?

 

Mvh Tommy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gör jag redan regelbundet :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är så att helt plötsligt för några veckor sedan började firefox starta otroligt segt. Det kan ta upp emot en minut att starta det första gången jag startar datorn. Jag har en iMac 2.16 c2d, med 2 gb ram. Då ska det väl verkligen inte ta så länge? Något har hänt men jag har ingen aning om vad det kan vara? Någon som har några tips på vad man kan göra?

 

Mvh Tommy

 

Jag upplever också att Firefox tar en väldans tid på sig att starta första gången efter uppstart av datorn. Har en MacBook 2.0 CD, 2GB ram. Men på senare tid brukar jag inte stänga av datorn utan sätter den i viloläge när jag ska iväg eller inte sitta på ett tag och då försvinner det här "problemet".

 

Fredrik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en av anledningarna att jag inte kör Firefox utan startar Shiira

om jag behöver en 2:dra webläsare. Seg som sirap i uppstarten.

Är det plug-ins som tar all denna tid att ladda tro? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...