Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Panther var ingen Bluff


kaputt

Rekommendera Poster

Så här var det! I samma veva som jag installerade 10.2.8 uppgradering, via programuppdatering, tackade logickortet och nån annan j...vla komponet i min powerbook för sig. Därav allt strul med alla progam tydligen. Inköpte nu en ny G4 Installerade 10.3.1. Alla programm fungerar igen och KATTEN spinner hur fin som helst. Eftersom min första dator var en Mac SE30, tror jag inte att den nya G4an är den sista Mac jag införskaffade. Jag nämner detta med tanke på min korta medlemskap som någen antydde berodde på att jag ville svärta ner MACCEN, NIX. :D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här var det! I samma veva som jag installerade 10.2.8 uppgradering, via programuppdatering, tackade logickortet och nån annan j...vla komponet i min powerbook för sig. Därav allt strul med alla progam tydligen. Inköpte nu en ny G4 Installerade 10.3.1. Alla programm fungerar igen och KATTEN spinner hur fin som helst.

Kul att det ordna det för dig till slut

även om det blev en dyr affär :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här var det! I samma veva som jag installerade 10.2.8 uppgradering, via programuppdatering, tackade logickortet och nån annan j...vla komponet i min powerbook för sig. Därav allt strul med alla progam tydligen. Inköpte nu en ny G4 Installerade 10.3.1. Alla programm fungerar igen och KATTEN spinner hur fin som helst.

Kul att det ordna det för dig till slut

även om det blev en dyr affär :)

Puhhhhhh ja!

Tackar för omtanken. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...