Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Forumet minns inte mitt lösenord, vad är fel?


Gäst Mowgli

Rekommendera Poster

Undrar varför jag hela tiden måste be om ett nytt lösenord när jag samtidigt bett omatt Macworld ska komma ihågmig? Lite jobbigt tycker jag? Vad beror detta på? Är nybliven Macägare(Den senaste Imacen)

 

M

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bättre rubrik tack, eller ändrar jag den...

 

 

flyttat inlägget till annan avd. och ändrat din rubrik, är den inte bra så hojta till ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem är denna pocahontas som hotar enny medlem, försöker leka besserwisser och sen flyttar min tråd till en plats där du inte ens säger till "vilken annan plats" ?????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem är denna pocahontas som hotar enny medlem, försöker leka besserwisser och sen flyttar min tråd till en plats där du inte ens säger till "vilken annan plats" ?????

Du var mig en snarstucken en.

Pocahontas är moderator (annars kan man nog inte flytta trådar).

Var har han "hotat"?

Som nybliven medlem är det väl en bra idé att dämpa sig litegrann, Ni är ju indianer båda två också....

 

(Å andra sidan fattar jag inte varför Pocahontas inte har ordet "moderator" under sin avatar).

 

Beträffande frågan: Har du sett till att webbläsaren accepterar cookies?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(Å andra sidan fattar jag inte varför Pocahontas in har ordet "moderator" under sin avatar).

 

Han kanske har tranformerats till en spökmoderator. :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du varit här ett tag och sett alla HJÄLP , AKUT, RAM och många andra intetsägande rubriker så förstår du varför vi/jag ändrar.

 

Ta inte illa upp, och använd inte ord som är förolämpande mot mig eller andra medlemmar.

 

välkommen i stammen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen till forumet. :geros:

 

Fredspipa är verktyget för dagen,

stridsyxorna yxade. :ThumbsUp:

 

Grattis till Macen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thomas Ytterberg

Här är det verkligen fredspipa!

 

Jag menar, Shere Khan hjälper Mowgli med tipset i #6 som löser hans problem. :bultandehjarta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lite OT här

Danne, nu vilseledde du mig..Mowgli var inte indian, han var indier ;)

Pojken från Djungelboken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lite OT här

Danne, nu vilseledde du mig..Mowgli var inte indian, han var indier ;)

För Columbus var det ju samma sak...? :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du var mig en snarstucken en.

Pocahontas är moderator (annars kan man nog inte flytta trådar).

 

Snälla, för de e du väl? Lägg ner !

 

Börja inte med att kalla mig snarstucken för då kan du hålla dig borta? Ok ?

Kommenterar jag ett inlägg så är det för att jag vill hjälpa och inte kastaskit ell plocka poäng.

 

PS::Som ny visste jag inte att Poca...... var moderator,därav min undran hur poca kunde flytta min tråd, dessutom står det att hon(han) är 98 år ?? Tycker väl ändå att en moderator ska skriva in sin riktiga ålder och annat så nära sanningen man kan komma.

 

Go natt and sleep tight !

 

 

Lots of love x 4

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem är denna pocahontas som hotar enny medlem, försöker leka besserwisser och sen flyttar min tråd till en plats där du inte ens säger till "vilken annan plats" ?????

 

Han har väl knappast hotat dig, han har ändrat din rubrik så du ska få bättre svar på din fråga :)

 

Tjingeling!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla, för de e du väl? Lägg ner !

 

Börja inte med att kalla mig snarstucken för då kan du hålla dig borta? Ok ?

Kommenterar jag ett inlägg så är det för att jag vill hjälpa och inte kastaskit ell plocka poäng.

Herreminskapare..... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Snälla, för de e du väl? Lägg ner !

 

Börja inte med att kalla mig snarstucken för då kan du hålla dig borta? Ok ?

Kommenterar jag ett inlägg så är det för att jag vill hjälpa och inte kastaskit ell plocka poäng.

 

Undrar om det är nått i vattnet som gör alla nya så lättretliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PS::Som ny visste jag inte att Poca...... var moderator,därav min undran hur poca kunde flytta min tråd, dessutom står det att hon(han) är 98 år ?? Tycker väl ändå att en moderator ska skriva in sin riktiga ålder och annat så nära sanningen man kan komma.

Jag tycker också att det borde stå Moderator under Pocas avatar. Sen är jag ganska säker på att Pocahontas är en man men jag tolkade också i början att Poca var en kvinna med tanke å namnet.

 

Ditt problem kan å andra sidan bero just på att du rensar dina cookies ofta och då försvinner lösenordet till MW som sparas i cookien.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som sagt, hjälpte det? Apropå hota: Undrar just vilket eller vilka ord som utgjorde hotet? Jag noterar också att Pocahontas är 98 år. Väldigt pigg måste jag säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Everybody leave it from here...

 

låt tråden rinna ut i sanden bara, for the sake of the forum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, då kan väl jag få lägga ner denhär tråden(snyft) som ärorsaken bakom detta ?

 

Vill bara tacka alla för domfina gesterna och vänliga råden m.m. Du vet vem du är !

 

Dont worry, be happy.

 

Tack å bock !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...