Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur länge skall man vänta


jolleking

Rekommendera Poster

Tjänah, Beställde en Macbook för drygt en vecka sedan och valde att uppgradera den till 2gb minne istället för standardminnet på 1gb. då jag valt extrafunktionen sades det att det skulle ta 3 dagar för datorn att skeppas iväg, då jag idag kollade hur det gick med beställningen fick jag till min fasa reda på att den inte ännu var ivägskickad och att det kunde dröja ända in i oktober förrän härligheten skulle finnas i min ägo.

 

Är detta ett vanligt förekommande problem? Dvs. den långa leveranstiden?

 

H. Ett barn som som väntar på macen mer än på självastejulafton.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Materialbrist kanske..har du tur kanske du får en Leopard i paketet. Så håll ut...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjänah, Beställde en Macbook för drygt en vecka sedan och valde att uppgradera den till 2gb minne istället för standardminnet på 1gb. då jag valt extrafunktionen sades det att det skulle ta 3 dagar för datorn att skeppas iväg, då jag idag kollade hur det gick med beställningen fick jag till min fasa reda på att den inte ännu var ivägskickad och att det kunde dröja ända in i oktober förrän härligheten skulle finnas i min ägo.

 

Är detta ett vanligt förekommande problem? Dvs. den långa leveranstiden?

 

H. Ett barn som som väntar på macen mer än på självastejulafton.

 

gissar att du beställt från apple, eller?

jag gjorde oxå detta och fick sjukt lång lev tid varför jag avbeställde och istället köpte från macoteket (gratis lev och mkt snabbt om de har laptopen ifråga inne) samt troligen mer prisvärt om du själv byter minnet (det är busenkelt!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wey jag beställde min i måndags så den skickades i tisdags natt och jag fick den idag!

Helt galet skön dator, MacBook 2.16ghz, 1gb ram osv standard mellanmodell helt enkelt!

 

Det borde ju bero på att de måste göra datorn om du plockar ihop massa extra, då skickas de ju från Kina eller nåt. Denna hade de på lager i Holland som jag förstod det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tckar för allt understöd, detta skulle knappast komma på ett PC forum eller Windows för den delen heller.. Det blir nog så att jag får vänta på att killarna i asien eller whatever får plocka i hop min dator, försöker jag själv skruva in minne blir det nog bara en papperspress av hela datorn=)..

 

ha d gött

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...