Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Grannfejd om utomhusbadbalja

e-snobben

Recommended Posts

Han kanske är avundsjuk för att han inte får vara med och bada :hihihi:

Jag hade förstått klagomålen om det varit fråga om skrikande ungar som gör "kanonkulan" i tid och otid.

Men en pump som brummar?

Man kan fråga sig vad som ligger bakom, EGENTLIGEN.

Han kanske är avundsjuk för att han inte får vara med och bada :hihihi:

Antingen det eller...

Jag hade förstått klagomålen om det varit fråga om skrikande ungar som gör "kanonkulan" i tid och otid.

Men en pump som brummar?

Man kan fråga sig vad som ligger bakom, EGENTLIGEN.

...konstnärstemperament? :totaltgalen:

Tänkte på en sak min pappa berättade, han hade sett något nybyggt bostadsområde med egen simbassäng och hade en bra åsikt om det, med tanke på vilket tjat som kan uppstå på grund av lite ludd i torktumlaren, tänk vad som händer om någon har fest vid poolen och det dagen efter hittas en enda ölburk i den.

Lite OT, jag vet.

Har varit med om just detta. En jaccuzzi som framkallade ett konstigt, lågfrekvent brummande som inte uppfattades alls om man stod intill eller badade i den, men en bit därifrån, och speciellt inuti ett ute-rum, så var brummandet jäkligt irriterande. Särskilt sen kväll eller natt när det var så tyst annars (detta var i ett sommarstugeområde på landet).

I det fallet fick jaccuzziägaren komma och lyssna och han blev väldigt generad och fixade det på nåt sätt.

Jag kan förställa mig att jag skulle sympatisera med mannen. "onaturliga" ljud hela tiden kan man nog bli tokig av.

Det är klart att man inte kan skriva, när man måste stå i fönstret hela tiden. :hihihi:

Med Vänlig Hälsning

Olli

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...