Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Slutat gymnasiet - Ej utgått CSN kort !


paetrick

Rekommendera Poster

Tog studenten i våras och på mitt CSN kort som jag fick någon gång under 2006 står det "Giltig tom 2007-10-31" -Vilket för mig innebär att jag fortfarande kan utnyttja dess förmåner tills "2007-10-31".

 

I och med att jag gjort en iMac beställning tidigt i Augusti så antar jag att det fungerar i och med att betalningen och rabatten gick igenom. (även fast jag innan den skickades avbokade)

 

Min fråga är nu, får jag använda mitt kort fortfarande?

och -> får jag även utnyttja "köp en ipod med din mac och få 1200 tillbaka" rabatten också?

 

Som sagt, står ju att kortet går ut 31.a oktober, så jag som "dum" konsument kan ju inte tro annat än att jag _får_ unyttja båda rabatterna, fel ? rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog studenten i våras och på mitt CSN kort som jag fick någon gång under 2006 står det "Giltig tom 2007-10-31" -Vilket för mig innebär att jag fortfarande kan utnyttja dess förmåner tills "2007-10-31".

 

I och med att jag gjort en iMac beställning tidigt i Augusti så antar jag att det fungerar i och med att betalningen och rabatten gick igenom. (även fast jag innan den skickades avbokade)

 

Min fråga är nu, får jag använda mitt kort fortfarande?

och -> får jag även utnyttja "köp en ipod med din mac och få 1200 tillbaka" rabatten också?

 

Som sagt, står ju att kortet går ut 31.a oktober, så jag som "dum" konsument kan ju inte tro annat än att jag _får_ unyttja båda rabatterna, fel ? rätt?

 

Det som står på kortet står ju på kortet, då får de ju stå för det.

Med tanke på att köpet gick igenom behöver du nog inte vara orolig:) Skulle vara asknäppt om de plötsligt försökte ta tillbaka sin rabatt fast de gett dig ett kort som är giltigt till senare :P

 

Passa på du..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå, det ska inte vara några problem. Kortet brukar vara giltigt några månader efter avslutad termin, jag utnyttjade själv kortet så gott jag kunde sista månaderna. :)

 

Däremot vad gäller rabatten för ipod och mac kanske du får tänka dig för lite. Visst var det väl så att man först måste beställa grejorna, sedan skicka in kvitto när du fått datorn, och först därefter få tillbaka pengarna för rabatten? Jag vet inte hur de räknar med CSN-kortet då, om det bara behöver vara giltigt när du köpt datorn, eller om det måste vara giltigt även när du får tillbaka din rabatt, det bör du nog kolla upp först.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan lugnt använda kampanjen som rullade igång idag. Ditt kort gäller tom 2007-10-31. Så utnyttja dina studentraabter så länge det går.

 

Mvh Jonas Levin

CSN-kortet/Mecenatkortet

 

Tog studenten i våras och på mitt CSN kort som jag fick någon gång under 2006 står det "Giltig tom 2007-10-31" -Vilket för mig innebär att jag fortfarande kan utnyttja dess förmåner tills "2007-10-31".

 

I och med att jag gjort en iMac beställning tidigt i Augusti så antar jag att det fungerar i och med att betalningen och rabatten gick igenom. (även fast jag innan den skickades avbokade)

 

Min fråga är nu, får jag använda mitt kort fortfarande?

och -> får jag även utnyttja "köp en ipod med din mac och få 1200 tillbaka" rabatten också?

 

Som sagt, står ju att kortet går ut 31.a oktober, så jag som "dum" konsument kan ju inte tro annat än att jag _får_ unyttja båda rabatterna, fel ? rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan lugnt använda kampanjen som rullade igång idag. Ditt kort gäller tom 2007-10-31. Så utnyttja dina studentraabter så länge det går.

 

Mvh Jonas Levin

CSN-kortet/Mecenatkortet

 

Tack för svaret, får jag även utnyttja "iPod på köpet av en mac" ?

Dvs, logga in på csn-kortet.se, få ut fulla rabatten (12 165 för mid 20" imac) lägga till en ipod nano i orden (1395) och sedan få tillbaka 1200? /Även fast jag inte går i skolan nu i höst utan att allt detta går på csn kortet som fortfarande gället ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret, får jag även utnyttja "iPod på köpet av en mac" ?

Dvs, logga in på csn-kortet.se, få ut fulla rabatten (12 165 för mid 20" imac) lägga till en ipod nano i orden (1395) och sedan få tillbaka 1200? /Även fast jag inte går i skolan nu i höst utan att allt detta går på csn kortet som fortfarande gället ?

 

Ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...