Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Iworks på svenska


DruttenSE

Rekommendera Poster

Hej

Är det någon som vet om Iworks kommer på svenska för det vore larvit om Apple vill göra en "Word dödare" med page och den är på engelska.

 

Förutsätter att den kommer på svenska i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skulle tro att chansen är närmre noll...varför löjligt? sverige är en vääääldigt liten marknad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

iWork finns inte på svenska, har aldrig funnits och chanserna till att den kommer att komma på svenska är väldigt liten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte på svenska höll jag på att säga, men såg nu när jag kollade att menyerna faktiskt är på engelska, men all rättstavningskorrigering är ju på Svenska, så vad är problemet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skulle tro att chansen är närmre noll...varför löjligt? sverige är en vääääldigt liten marknad

 

Ska vi resonera så tycker jag att det är konstigt att vi har Mac OS X och iLife på svenska.

 

Varför ha något på svenska när vi kan ha allt på engelska?! *IRONI*

 

Nej, jag tycker att ni ungdomar får vårda det svenska språket lite mer! :pinch:

 

Själv räknar jag med iWorks på svenska, kommer det inte så är det ju illa...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skulle tro att chansen är närmre noll...varför löjligt? sverige är en vääääldigt liten marknad

 

 

Samtidigt kan jag föreställa mig att invånare i Sverige ändå köper mer Appleprylar än vad folk gör i de flesta andra länder, så jag tycker ändå inte att de helt borde förkasta oss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vänta er inte på svenska innan alla andra språk i världen bara...då väntar ni er nog för mycket

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vänta er inte på svenska innan alla andra språk i världen bara...då väntar ni er nog för mycket

 

Jo, jag väntar mig nog att iWorks kommer på svenska innan den kommer på färöiska. Men hur är det, vilka språk finns den på?

 

/Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara engelska..

men rättstavning på alla, iom att den använder ordlistan som är inbyggd i operativsystemet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...