Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Så strömmar du film och musik till iPod Touch


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

umm.. Jag hittar inte mappen Webbsidor? prövat med en spotlightsökning med.. Exakt var hittas den?

 

under ~användare/Webbsidor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

under användare finns bara min användare och en mapp som heter delat. Vilket iofs låter som en mapp att dela ut med.. Men ingen webbsidor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

under användare finns bara min användare och en mapp som heter delat. Vilket iofs låter som en mapp att dela ut med.. Men ingen webbsidor.

 

Eventuellt behöver du starta den personliga webbdelningen först för att mappen ska skapas. Annars borde det gå lika bra att skapa mappen manuellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo, testade att starta först, men ingen mapp dök upp. Testade att skapa en egen mapp som jag la under användare. La i en låt där. testade att öppna ip numret som personlig webdelning gav mig men det funkar inte ändå. Och Mappen images och index.html filen det skrevs om, var det nåt som specifikt kom från när/om man använde handbrake?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

menade dem inte mappen Webbsidor som ligger under DIN användare, instället för under "användare"..

 

alltså i mitt fall /Användare/Jacob/Webbsidor/

 

där finns det en html fil och en mapp "images"...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

menade dem inte mappen Webbsidor som ligger under DIN användare, instället för under "användare"..

 

alltså i mitt fall /Användare/Jacob/Webbsidor/

 

där finns det en html fil och en mapp "images"...

 

Exakt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

menade dem inte mappen Webbsidor som ligger under DIN användare, instället för under "användare"..

 

alltså i mitt fall /Användare/Jacob/Webbsidor/

 

där finns det en html fil och en mapp "images"...

 

umm jag har ingen webbsidor mapp där heller... Ingen sån mapp på datorn överhuvudtaget.. :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

umm jag har ingen webbsidor mapp där heller... Ingen sån mapp på datorn överhuvudtaget.. :fundersam:

 

hmm... nä då vet jag nog inte vad man ska ta sig till... kanske någon annan vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

umm jag har ingen webbsidor mapp där heller... Ingen sån mapp på datorn överhuvudtaget.. :fundersam:

 

Jag tror att du slängt den, men det är en gissning! För jag har kastat den en gång och sedan efter arkiv/installera så var den där igen och jag tänkte inte så mycket mer på den!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde det inte även gå att använda MyTunesRss? :fundersam:

 

Går inte att strömma video genom mytunes?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att du slängt den, men det är en gissning! För jag har kastat den en gång och sedan efter arkiv/installera så var den där igen och jag tänkte inte så mycket mer på den!

 

nono, större koll än så har jag på vad jag slängt... :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...