SeaLion Postad 12 september, 2007 Share Postad 12 september, 2007 I går kjøpte jeg 16 sanger på iTunes Store. I løpet av natten fikk jeg kvittering fra iTunes Store på disse sangene, og jepp, beløpet er trukket fra bankkontoen min. MEN: Jeg får ikke lastet ned disse sangene: Jeg prøver å laste ned med ujevne mellomrom, men får alltid den samme meldingen. Og jepp, jeg har reparert diskrettigheter på maskinen, kjørt en omgang med Onyx, restartet maskinen, kort sagt alt jeg kan komme på. Dette er tydeligvis ikke min eller maskinen min sin feil, for det er flere enn meg som har dette problemet: http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=1126931 http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=1127770 Jeg har også sendt melding om dette til Support på iTunes Store, og er lovt svar innen 24 timer, det betyr innen i kveld. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SeaLion Postad 14 september, 2007 Författare Share Postad 14 september, 2007 Oppdatering: Problemet (som har vært et globalt problem med frustrerte iTunes-kunder over hele verden) er nå i ferd med å bli løst: http://discussions.apple.com/thread.jspa?t...98&tstart=0 I går kveld mottok jeg denne eposten fra Apple (etter å ha klaget og klaget igjen): Dear *******, I am sorry that you are not able to download your purchases due to a store not available error. Apple is currently working toward a resolution for the issue you have reported. You will receive an email after the matter has been investigated and further information is available. Thank you for your patience. Apple wants your iTunes experience to be as enjoyable as possible. Sincerely, Mike iTunes Store Customer Support Selv om jeg ikke har mottatt en problemet-løst-epost fra Apple ennå, prøvde jeg nå i dag å laste ned mine 19 ventende og to døgn "gamle" musikkstykker, og nå lastet de ned normalt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SeaLion Postad 17 september, 2007 Författare Share Postad 17 september, 2007 Oppdatering: I dag har jeg mottatt problemet-løst-eposten fra Apple, og som plaster på såret/takk for hjelpen har jeg (og alle de andre som rapporterte feilen til Apple) fått 5 sanger etter eget valg gratis på iTunes Store. Så moralen er: Det lønner seg å si fra hvis man har problemer. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pocahontas Postad 17 september, 2007 Share Postad 17 september, 2007 Det låter trevligt, Apple är rädda om sitt rykte när det gäller iTunes Det skrevs om det i fredags att problemet kvarstod http://www.macfixit.com/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.