Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Var hämtar ni era program?


stofilen

Rekommendera Poster

Har gått och skaffat mig en MacbookPro och är i full gång med att installera program på denna underbara maskin och fick ett stalltips av en kompis om en bra sida där man kunde tanka nyttiga program men hittar den inte, den heter något med "iuseit" eller liknande?

 

Mycket tacksam för svar!

 

MVH

 

kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen hit.

 

 

Versiontracker.com och Macupdate.com är där vi "macare" hämtar mycket.

 

Ska inte "skälla" på dig så fort du kommer innanför dörren,

men försök tänka på att göra bra och beskrivande rubriker. ^_^

 

Ändrar nog lite på din rubrik.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har hämtat mycket program till PC (och nu det senaste till Mac) på www.download.com men de har även en del till Mac, Linux, Unix, mobiltelefoner och handdatorer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaren, men det är inte de sidorna jag leter efter, han uttalade det "iuseit", sen hur det stavas vetti f-n, var bara en chansning, så ja slapp gå ner och fråga honom, han jobbar på macsupport. Men verkar få göra det i morron. Sidan har alla nyttiga program som flip4mac torrents, quicksilver, cenverterare av media mm. men tack för svaren

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaren, men det är inte de sidorna jag leter efter, han uttalade det "iuseit", sen hur det stavas vetti f-n, var bara en chansning, så ja slapp gå ner och fråga honom, han jobbar på macsupport. Men verkar få göra det i morron. Sidan har alla nyttiga program som flip4mac torrents, quicksilver, cenverterare av media mm. men tack för svaren

 

Det går åxå att köpa program i affärer(eller internet) som Macoteket m.fl. :ThumbsUp:

 

Med Vänlig Hälsning

Olli

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håll er till ämnet nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har dålt er "konversation" om vad man får tipsa om.Den diskussionen bör hållas i en annan avdelning/modererat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...