Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

8 dec släpps biljetterna


Pocahontas

Rekommendera Poster

Tag med ett paket näsdukar, sista filmen i Trilogin Sagan om Ringen är mer grandios än de två tidigare.

Aftonbladet har varit på premiären av Sagan om Konungens Återkomst

Här kan ni läsa mer

 

Aftonbladet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer inte slå upp ett tält framför filmstaden för att få fatt på biljetter, men nog kommer jag göra mitt bästa för att se den så tidigt som möjligt, men utan att kompromissa med sittplatsen allt för mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

29 Dec har varit mitt besöksdatum på de två förra filmerna.

Ska försöka göra det i år också :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drog ner den på hårddisken, och den packades inte upp som Quicktime utan som en .Mov ?????

 

Så ni som får samma format, droppa ner den i Quicktime så öppnas den.

Annars öppnas den av textredigeraren om ni klickar på filen, och det är ju inte så bra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drog ner den på hårddisken, och den packades inte upp som Quicktime utan som en .Mov ?????

 

Så ni som får samma format, droppa ner den i Quicktime så öppnas den.

Annars öppnas den av textredigeraren om ni klickar på filen, och det är ju inte så bra...

.mov är ju quicktime format!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stuffit packade upp den som ett antal bildrutor, kan jag inte minnas mig fått förut.

Men som sagt, droppade den i Quicktime så vart det inga problem.

 

Kan det vara "Panterexter"

 

Ni kanske inte vet vad "exter" är för nåt....kanske bara vi göteborgare som använder det uttrycket :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gjorde inte jag, kunde jag iofs gjort, men det är kul att spara :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag har QTPro

 

Men jag har aldrig tidigare sett denna varianten på en nedtagen film.

 

King.jpg

 

När man klickade på den gick textredigeraren igång...

 

Kan ju vara nåt fel i Stuffit..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon

Ja, nu längtar man mer än lovligt efter LOTR–ROTT.

Har precis som Pocahontas sett de tidigare filmerna på samma dag två år i rad (20 december). Hoppas på att göra det i år med.

Fick även den förlängda dvd-versionen av Två Tornen idag. Ska värma upp med den och Härskarringen innan jag ser Honungens återkomst.

Blir nog en mäktig upplevelse! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anders Lundberg

Blir nog kvällsföreställningen på releasedagen tror jag...

 

Jag har dock en kompis från skolan som sitter som nummer två i kön utanför Palladium i GBG. Hon och hennes galna vänner gick dit med två veckor kvar till biljettsläppet... det förväntade biljettsläppet (skulle ha varit runt den 17:e november, som det var förra året och året dessförinnan.) Dom är rätt trötta på att köa nu kan man väl lugnt säga :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars öppnas den av textredigeraren om ni klickar på filen, och det är ju inte så bra...

Det burde jo vært en feature for Matrix-traileren, at den åpnet i textredigeraren for de som ønsket å se den i ren kode. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anders Lundberg

Är det så så kan man ju lika gärna öppna den med ASCIIMoviePlayer ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
Är det så så kan man ju lika gärna öppna den med ASCIIMoviePlayer ;)

Vilket får mig att tänka på... ASCII-Matrix!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får gott sällskap vid medborgarplatsen. Bor ett gäng tältande Tolkien-fantaster där sedan någon månad… :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget tält eller köande här inte. Skolan har hyrt en salong så jag och mina klasskamrater mfl. ser den andra föreställningen kl. 8.00 på premiärdagen. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

>> josef

 

Först fixar skolan iBooks G4 och sedan permiärvisning av sagan om ringen-finalen… Damn, inte så hög skolkfaktor hos er va? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan.

Jag var i Göteborg i torsdags. Där är det några personer som har satt upp "tält" utanför biografen för att de ska vara säkra på att de får några biljetter. Och de har varit där i två veckor nu..

 

Ha det gött.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...