Jump to content
Just nu i M3-nätverket

MSN virus?

idaskida

Recommended Posts

Dum som jag var så klickade jag på en länk som jag fick av en kompis över msn. Det stod ngt i stil med: klicka här och kolla vilka på din kontaktlista som blockerar dig. Inget hände förutom att jag loggades ut från msn och nu kommer jag inte in igen. Jag har avinstallerat och installerat igen och startat om men ingenting fungera:S ngn som kan hjälpa mig med vad jag ska göra?

Vilken klient har du? MSN Adium eller någon annan? Har du provat med andra klienter än den du nu försöker använda?

Många frågor och inga svar, men vi jobbar vidare.... :donjuan:

alltså jag tror han loggade in via nån sida så de blir nog bara skaffa nytt konto?

Nu har allt ordnat upp sig! Jag provade logga in på msn en liten stund senare och då var allting som vanligt igen!:)

Jag har ivf lärt mig att inte klicka på några knasiga länkar. Men det är lätt att vara efterklok..

Märkt en del på min lista som spammar den där länken och loggas in och ut 50 gånger, så det är nog så att det buggar din msn ganska hårt och spammar till alla på din lista.

Sket i att klicka upp länken, och tur var väl det. Dvs passa sig för den där länken ett tag framöver, du lär märka förr eller senare vem som undviker dig ;)

Ride on dude!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...