Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

VIKTIGT: Var med och skriv forumets regler


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

  • Svars 128
  • Created
  • Senaste svar
mmm... skulle förstås ha läst hela den tråden också kanske ja, läste bara denna. Så kan det gå när man druckit några öl. Tycker dock fortfarande en del är oklart, fattar t ex inte hur det per automatik kan bli delad upphovsrätt (får väl läsa några poäng jurudik till), men det är ju inte mitt problem egentligen. Jaja, nu ska jag sova. Ödla vidare. Vi ses kanske.

De färdiga reglerna är presenterade i en annan tråd, och antagligen uppladdade under "Forumregler" längst upp på sidan. De skiljer sig väl något från de förslag som diskuterades i denna tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det var alltså de färdiga reglerna (som mycket riktigt finns i en annan tråd) som jag tog upp till diskussion. Den tråden är ju dock låst så därför använde jag denna tråd, eftersom dess namn uppmanade mig att använda den till diskussion av reglerna. Men tack för din omsorg :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag hoppas bara på att folk svarar på frågor även om dom inte är helt säkra, för det hjälper också. Det är bara att lägga till t.ex. "Jag tror att man kan använda programmet ... men jag är inte helt säker" Sånna grejjer. Haha kanske inte ska tvinga alla som tror sig veta lite, men om det inte är någon annan som har svarat så varför inte. Jag brukar svara på saker som är obesvarade bara för att det ska gå fort för resten av medlemmarna att få ett svar, men jag lägger som sagt till ett: "Men jag är inte helt säker" Och i de flesta fallen så brukar folk kunna lösa saker själva bara dom får nått att så på, så jag uppskattar om fler svarar för detblir ofta så att man går in och "CRAP! nu vet jag inte någonting om något längre... hjääääälp?" såååå i dom fallen rockar det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...