Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Behöver ljud.


giganten

Rekommendera Poster

Ska göra ett litet projekt till en kurs jag går. Har tänkt gör en animation/film, det ska inte vara några röster men vill ju ha någon bakgrundsmusik.

Problemet är att jag själv inte kan spela något och jag känner ingen som gör musik heller. Så jag undra om det finns någon sida eller liknande där man kan få tag på en musiksnut för ett sådant här projekt. Eller om ni har något annat tips.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska göra ett litet projekt till en kurs jag går. Har tänkt gör en animation/film, det ska inte vara några röster men vill ju ha någon bakgrundsmusik.

Problemet är att jag själv inte kan spela något och jag känner ingen som gör musik heller. Så jag undra om det finns någon sida eller liknande där man kan få tag på en musiksnut för ett sådant här projekt. Eller om ni har något annat tips.

Starta GarageBand, och kolla genom de jinglar med mera som finns där. De är royaltyfria, och får alltså användas utan att du behöver tänka på upphovsrätt med mera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan få låna min musik till detta projekt, om du vill

och om jag har något som passar. :ThumbsUp:

 

Säg till vad du tänkt dig, så kan jag kolla om jag har nått som fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan få låna min musik till detta projekt, om du vill

och om jag har något som passar. :ThumbsUp:

 

Säg till vad du tänkt dig, så kan jag kolla om jag har nått som fungerar.

:yeahbaby::rockapa:

 

Friends musik är verkligen att rekommendera. Fyra av hans låtar kan provlyssnas på http://www.macalla.org/caman.htm.

Klicka på de gröna cirklarna med noter i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan få låna min musik till detta projekt, om du vill

och om jag har något som passar. :ThumbsUp:

 

Säg till vad du tänkt dig, så kan jag kolla om jag har nått som fungerar.

 

Det låter ju bra. :D .

Just nu har ja bara skisser på hur det kommer att se ut, är det okej om jag hör av mig när jag kommit lite längre så kanske jag har något att vissa dig också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...