Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nytt tangentbord till Iphone?


cruslock

Rekommendera Poster

När reklamen för den nya Ipoden visades så syntes ett nytt "liggande" skrivbord för att söka på nätet. Kan det vara så att de tagit till sig av kritiken angående det stående tangentbordet och därmed har skapat ett större (liggande) tangentbord som ännu inte lanserats. Kommer då detta även att finna sin väg in i Iphone.

Tangentbord_iPhone.doc

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker att iPhone alltid haft liggande keyboard, dock bara i vissa program, som t.ex. Safari.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så om man använder Safari så får man ett "smartare" tangentbord än när man skriver ett meddelande i telefonen? Om det är som du säger så kan det inte ta så lång tid innan möjligheten att bara lägga telefonen, vid inmatning av text, finns i Iphone. Det är ju ,enligt mitt tycke, tangentbordet, batteriet och priset (nu åtgärdat) som experterna mest har kritiserat Iphone för. Väntar otåligt på att telefonen skall komma ut på marknaden.

Tack för svaret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tangentbordet har väl alltid varit anpassat efter hur du håller telefonen? håller du den i liggande blir ju tangentbordet annorlunda än när du har den stående, eller?!

 

 

dessutom anpassar sig knapparna för specefika applikationer....tex för surf får du en .com knapp i andra program får du andra knappar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, jag tycker att det sedan början varit väldigt konstigt att man inte kan skriva sms med liggande keyboard, då det är just där, samt i Mail, man skulle ha mest nytta av det.

 

Men det är ju som sagt uppdaterbart. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter just nu och tittar igenom alla videosnuttar som jag kan hitta om Iphone men har ännu inte hittat någon där man skriver i liggande läge (förutom den ofärdiga TV annonsen vid presentationen av nya podden). Att skriva ett sms låter sig inte göras i liggande vad jag kan se. Är det någon som kan peka på en bild eller video där man skriver liggande? Vad jag förstår så är det bara i vissa program som man kan lägga den ,enlgt ett test i en tidning, men inte i alla. Jag får leta vidare på nätet, för jag hoppas att du har rätt, fast jag ännu inte hittat något som visar att ett mail eller sms kan skrivas i liggande läge.

 

Jag har problem med beskrivningen av tangentbordet på Apples hemsida då jag alltid kommer till aktiveringsvideon. Hmmm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...
storcken89

Ingen som vet hur man kan få till ett ligande tangentbord när man skriver sms eller mail??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som vet hur man kan få till ett ligande tangentbord när man skriver sms eller mail??

 

Går inte. Det är upp till applikationerna att stödja liggande sk landscape också vilket inte mail eller SMS appen gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

viktorpersson

Dessutom är det väl ändå en iPod Touch som visas i dokumentet du laddade upp...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...