Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple+Wolksvagen?


mythrider

Rekommendera Poster

iWagen,

rullande iPod. post-15957-1189110719_thumb.gif

 

Detta blir nog en Apple produkt som jag verkligen hoppar över.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppar över? Mer rullar över...

 

Jag tror inte heller på ngn direkt dundersuccé :(

 

Är det någon som har VH1? I så fall så spelar dem en lista över 100 bästa musikvideorna, BTW

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppar över? Mer rullar över...

 

Kryper under, smiter förbi, möter i mötande körbana,

ser på grannens tomt, vinkar till på parkeringsplatsen, ger p-bot,

skottar inte ut upp p-rutan, visar inte vägen, tappar nyckeln till, betalar inte vägskatt för,

sätter inga dubbdäck på, underedesbehandlar, inte tömmer inte askoppen på.... :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

nu är det förmodligen så att Apple knappast ska bygga bilen utan istället förse den med mjukvara för olika saker, sådant har MS redan gjort i ett par år

 

nån statsman i nåt land blev inlåst i sin bil för att systemet hängde sig och dörrarna inte gick att öppna :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha ^^ Hoppas Bill Gates fick komma i hellekopter å öppna:P

 

Jag tror det kan bli koolt, antar att det bara är utrustning och sånt som kommer från apple... Det är väll inte värre än att nått annat mediaföretag jobbar med Tex Volvo och utrustar dem med mediaprylar...

 

Har inget körkort men ser fram emot hur den kommer se ut, känns som om interiören kommer bli FET!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iWagen... vad ska den heta när den kommer till Sverige? iVägen................? :hihihi: :hihihi: :hihihi: :hihihi: :hihihi:

Hahaha.... nänu MÅSTE jag gå och sova..... :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Volkswagen har ju utmärkt sig för sina dåliga verkstäder läste jag nyligen nånstans, hoppas nu inte Apple lär sig av dom.

 

Verkstäderna har inte varit dåliga utan man har inte hängt med försäljningssidan så resultatet har blivit orimliga väntetider, vilket ViBilägare hävdar är åtgärdat. Vi får väl se för nu ska min bil in på service om 500 mil....... :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu är det förmodligen så att Apple knappast ska bygga bilen utan istället förse den med mjukvara för olika saker, sådant har MS redan gjort i ett par år

 

nån statsman i nåt land blev inlåst i sin bil för att systemet hängde sig och dörrarna inte gick att öppna :hihihi:

 

:lol:

 

iWagen... vad ska den heta när den kommer till Sverige? iVägen................? :hihihi: :hihihi: :hihihi: :hihihi: :hihihi:

Hahaha.... nänu MÅSTE jag gå och sova..... :borstatanderna:

 

:w00t::w00t::w00t:

 

 

Eller iNgenstans

möjligen iNga-bromsar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...