Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Adium loggar inte in.


iSwitch

Rekommendera Poster

Startade Adium i morse och fick då upp ett meddelande om att en ny version fanns tillgänglig. Laddade ner den helt utan problem och startade om Adium som bara stod och tuggade utan att verka komma i kontakt med MSN. Startade om datorn och körde "reparation av skivbehörigheter" för säkerhets skull men problemet kvarstod. Kommer alltså inte in på MSN med Adium nu och programmet står mest och tuggar... Någon som vet om det är problem med den senaste updaten av Adium eller om det är någon större MSN-crash för tillfället?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar vara nåt med MSN, för det spelar ingen roll vilken klient man kör. Det går inte logga in Hotmail, inte heller att kolla mailen via hotmail.com.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej. Då är det kanske hos pyttemjuk (microsoft) felet ligger så is i magen kanske är rätt medicin. Får väl kolla igen i em eller i morgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis, samma sak hos mig, kommer inte in på MSN med Adium. Har senaste versionen sedan ett par dagar. Detta händer ibland, nån gång i månaden kanske. Bara att göra ingenting, precis som när mailen strular ;-)

 

Vänta en timme, sen lär det funka. Nu problem borta hos Microsoft eller vad de heter, i guess.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var mest nyfiken på om det var så att det var något skabbigt med den senaste versionen av Adium som jag annars är mycket nöjd med (förutom att det inte stödjer web cam) men tydligen är det MSN som är boven i dramat. fy på Bill Gates.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det fler än jag som fortfarande har svårt att nå msn med adium? Eller är det någon inställning i programmet som jag behöver ändra på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...