Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

TV-stjärna?


conloc

Rekommendera Poster

Vafaen var det inte Sanna, då vill jag oxå veta vem det var. :) Även om jag inte kommer veta det när jag får veta eftersom jag troligen inte vet vem det är men ändå. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafaen var det inte Sanna, då vill jag oxå veta vem det var. :) Även om jag inte kommer veta det när jag får veta eftersom jag troligen inte vet vem det är men ändå. :D

 

Finns det fler skater..??

http://www.realtid.se/ArticlePages/200804/...ltid642.dbp.asp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafaen var det inte Sanna, då vill jag oxå veta vem det var. :) Även om jag inte kommer veta det när jag får veta eftersom jag troligen inte vet vem det är men ändå. :D

Börjar du bli lite senil, eller bara för mycket semlor? :P

Edit: Hoppas det inte gjorde något att jag lade ut ditt PM till mig :)

post-180-1213389177.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jomen jag hade för mig att det var Sanna då den gången du behjälpte mig, och nu verkar det va nån annan Sanna, eller jag kanske ätit för många semlor för senil är jag inte tror jag kanske om jag kommer ihåg vad det nu var vi prata om egentligen. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jomen jag hade för mig att det var Sanna då den gången du behjälpte mig, och nu verkar det va nån annan Sanna, eller jag kanske ätit för många semlor för senil är jag inte tror jag kanske om jag kommer ihåg vad det nu var vi prata om egentligen. :wacko:

Nä Annika hette den tjejen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äsch var det så det var, kanske börjar bli senil... :)

Tror du kan vara lugn, du hittar ju hit än så länge ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...