Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

TV-stjärna?


conloc

Rekommendera Poster

Ja det beror ju på vem det är, men en "dokusåpa-stjärna" kan väl knappast klassas som stjärna? :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det några dokusåpor nu förresten? Tycker det känns länge sen skit som baren och bigbrother och vad de nu hette gick...

 

Men vad som krävs för att avancera (nåja) till tv-stjärna från dokusåpa-stjärnestatus vet jag inte riktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Ställde mig samma fråga när nyheterna om den där kalla fakta reportern uppdagades.

 

han blev ju titulerad TV stjärna... och vad var han jo en reporter på kalla fakta, känns ju inte riktigt som om det är sån otrolig stjärn status på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här tjejen är ingen jag har sett på tv eller hört talas om tidigare och ändå är hon en tv-stjärna :wacko: Även jag kan titulera mig som tv-stjärna då jag har vart med en del på tv :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur vet du det jarting att du inte sett henna på teve? Stod ju inget namn... :)

 

Å nu blir väl många nyfikna på när du varit i teve, berätta, BERÄTTA!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur vet du det jarting att du inte sett henna på teve? Stod ju inget namn... :)

 

Å nu blir väl många nyfikna på när du varit i teve, berätta, BERÄTTA!!

Namnet är inte svårt att få tag i, finns även forum för det med :)

 

Alla ska ju få sina 15 minuter och jag har kanske tio kvar :) har sett på Sydnytt :D och i ett avsnitt av Roland Hassel :propellerbaver: och så klart mina hemmavideor :rolleyes:

 

Så kanske om jag åker dit för narkotikainnehav så är det feta rubriker "Hasselstjärna fast för innehav av kokain"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:)

 

Jag har ju då synts väldigt mycket för några år sen, ett antal spännande dokumentärer där mitt bländande detektivarbete och mina semmelvanor förevisades är ju väl kända. :)

 

Men inte är väl du så dum så du missbrukar narkotikum bäste Jarting?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:)

 

Jag har ju då synts väldigt mycket för några år sen, ett antal spännande dokumentärer där mitt bländande detektivarbete och mina semmelvanor förevisades är ju väl kända. :)

 

Men inte är väl du så dum så du missbrukar narkotikum bäste Jarting?

Absolut inte, alkohol på sin höjd :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jarting, nu får du faktiskt berätta vem det är det handlar om i artikeln eller åtminstone länka till forumet där du hittade det :cry: Snälla? :sorry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som är mest skrämmande med nyheten är att ni bryr er.................. :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Jarting, nu får du faktiskt berätta vem det är det handlar om i artikeln eller åtminstone länka till forumet där du hittade det :cry: Snälla? :sorry:

 

Nu har inte jag kollat men kolla på.

 

www.alltomtv.se

eller

www.flashback.se

 

Där brukar skvaller med namn dyka upp oroväkande snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jarting, nu får du faktiskt berätta vem det är det handlar om i artikeln eller åtminstone länka till forumet där du hittade det :cry: Snälla? :sorry:

 

 

Nu har inte jag kollat men kolla på.

 

www.alltomtv.se

eller

www.flashback.se

 

Där brukar skvaller med namn dyka upp oroväkande snabbt.

Ja Flashback är ett bra ställe att kolla upp namn på :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Jag var faktiskt också lite nyfiken så jag googlade med "tv-stjärna" och "kokain" som sökord och boom där fanns svaret i klartext.

 

I tidningsvärlden blir man tv-stjärna om man har synts i tv. Det har ingenting att göra hur känd eller bra man är. Det blir inga feta rubriker med "kvinna fast för narkotikainköp".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollade namnet och har ingen aning om vem det är. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sanna har jag sett någon gång...hoppas att hon buras in i minst 3 år, utan tillgång till TV.. :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sanna har jag sett någon gång...hoppas att hon buras in i minst 3 år, utan tillgång till TV.. :superirriterad:

Fast den här stjärnan tråden handlar om är inte Sanna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte detta vi snackar om?

 

http://gptv.abcdn.net/abPlayer2/default.ht...amp;clipindex=0

 

Då är det Sanna

Nyheten från september i fjol som trådstartaren länkar till gäller inte Bråding. Hon åkte dit nu i år väl(?). Det fins visst två kändisar här i Sverige som håller på med cola... :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kan ni inte bara säga namnet :P

Jag hittade ingen sökfunktion på FB

Ingen sökfunktion?

post-180-1213371258.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kan ni inte bara säga namnet :P

Jag hittade ingen sökfunktion på FB

Skickade ett PM till dig då jag inte vill nämna något namn här på forumet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...