Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Funkar ej med AP Extreme


Chuchu

Rekommendera Poster

Har köpt en HP-skrivare som jag via USB kopplat in på Airport Extreme (N-modellen). När jag ska lägga till skrivaren får jag felmeddelande "Fel: -9672" (se attachment). Den hittar ju printern men sen är det stopp. Någon som har nåt förslag?

screenshot.tiff

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nåt med Bonjour som strular tro? När jag kör Airport-verktyg åtrefinns skrivaren snyggt och prydligt som ansluten via USB men jag kan liksom inte lägga till den i systeminställningarna. Bifogar ytterligare en bild som visar hur det ser ut innan man klickar "Lägg till" och möts av felmeddelande att det inte går...

Screenshot2.tiff

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova att trycka Äpple + P för att printa. Då kommer printmenyn upp. Under första bläddermenyn kan du välja Bonjourskrivare. Din skrivare borde ligga där, i så fall borde det heller inte vara några problem. Återkom om det inte funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova att trycka Äpple + P för att printa. Då kommer printmenyn upp. Under första bläddermenyn kan du välja Bonjourskrivare. Din skrivare borde ligga där, i så fall borde det heller inte vara några problem. Återkom om det inte funkar.

 

 

Japp, den dyker upp som en tillgänglig bonjour-printer men när jag väljer den sker följande: Screenshot3.tiff

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...