Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Logga ut från Applestore?


skanerost

Rekommendera Poster

Hej alla,

 

Skulle vara tacksam om någon kan bertätta hur man loggar ut efter köp på applestore samt får bort att det står välkommen Thomas?

 

Jag gjorde ett köp på mitt jobb på en dator som alla har tillgång till och vill att den infon ska bort, känns inte helt tryggt!

 

Tack på förhand

//Thomas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla,

 

Skulle vara tacksam om någon kan bertätta hur man loggar ut efter köp på applestore samt får bort att det står välkommen Thomas?

 

Jag gjorde ett köp på mitt jobb på en dator som alla har tillgång till och vill att den infon ska bort, känns inte helt tryggt!

 

Tack på förhand

//Thomas

 

Aha, Thomas tvivlaren. :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars så är det bara att rensa kakorna, eller ta bort alla kakor som har med apple att göra. That should do it.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars så är det bara att rensa kakorna, eller ta bort alla kakor som har med apple att göra. That should do it.

 

Tack för tipset min tanke med ... men på jobb har vi tunna klienter uppkopplade mot server! Man har inget högerklick och man har begränsad acces till något som helst!

 

@Conformity

 

Jag hittar inte riktigt hur du menar "affär" store alltså men sen hittar jag inget mer än annars?

Eller kollar jag på fel ställe kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken webbläsare är det du använt på jobbet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipset min tanke med ... men på jobb har vi tunna klienter uppkopplade mot server! Man har inget högerklick och man har begränsad acces till något som helst!

 

@Conformity

 

Jag hittar inte riktigt hur du menar "affär" store alltså men sen hittar jag inget mer än annars?

Eller kollar jag på fel ställe kanske?

 

My bad, trodde du menade iTunes Music Store :utskallning:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken webbläsare är det du använt på jobbet?

 

Internet Explorer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Radera kakor går väl i Explorer också...var så länge jag använde Explorer... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Radera kakor går väl i Explorer också...var så länge jag använde Explorer... :D

 

Jo det har jag för mig med, men eftersom jag sitter med en tunnklient som har ytterst få behörigheter så går ingenting!

 

Tex högerklick är disabled, du kan inte ens gå in i kontrollpanelen! Men hur som helst så får jag ringa helpdesken och säga att de får in och radera alla kakorna mmmm kaaakor :P

 

Tack alla !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...