Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Min tur...

Playboy

Recommended Posts

Hej alla MAC vänner, jag har varit medlem sedan 2005, men inte speciellt aktiv. Jag har läst forumet regelbundet, men som sagt inte deltagit själv i någon större utsträckning. För någon månad sedan började jag posta lite mer regelbundet och fastnade ganska snabbt. Jag har insett att det finns många sköna och trevliga medlemmar som bjuder på sig själva och sina kunskaper. Tack för det. Jag har använt MAC sedan jag köpte min första dator, en LC 4/40, jag har varit fast från första början och jag kommer aldrig att byta till PC.

Jag har fått en del privata meddelanden och email som frågat vad jag jobbar med, och om jag trivs i Tyskland, så jag tänkte skriva en liten presentation.

Jag är 38 år gammal och har bott i Tyskland sedan 1999, jag flyttade hit p.g.a arbete. Jag hade tänkt stanna 1 år, men jag trivdes så bra så att jag bestämde mig för att starta eget tillsammans med några kollegor. Sagt och gjort, vi driver nu ett antal bolag i Frankfurt och andra delar av världen. Vi jobbar med kapitalplacering, förhållandevis lukrativt men stundom ganska enformigt... då är det tur att MAC och detta forum finns.

Jag är gift, med Yeni som är en enastående kvinna, dels för att hon står ut med mig men också för att hon är den hon är med allt vad det innebär.

Mina intressen är, förutom MAC, prylar i allmänhet, mat (både att laga och äta), design, bilar, musik, whisky, vin, träffa vänner, praktiskt skytte, dykning, kläder, klockor, film m.m m.m

Jag bor på hotell permanent... eller rättare sagt jag har en lägenhet i ett hotell, det finns 15 lägenheter för permanent boende här, jag köpte min lägenhet för 1,5 år sedan och jag trivs väldigt bra. Lite beroende framkallande med roomservice och housekeeping :whistling:

Jag glömde att nämna att ett annat stort intresse jag har är fotografi, en del av mina bilder kan ni se på min flickr sida.

http://www.flickr.com/people/bjorn-yeni/

Jag tror det var allt...

Kul att veta llite om dig,

välkommen, om jag inte nämnt det tidigare ;)

Välkommen. När blir man nerbjuden till Bali?

Tackar... du är varmt välkommen till Bali, vi kommer att var där från December till början på Febrauari, droppa ett mail om du har vägarna förbi.

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Kul att veta llite om dig,

välkommen, om jag inte nämnt det tidigare ;)

Tackar, blev väl inte så mycket sagt om mig... men alltid nåt.

Tackar, blev väl inte så mycket sagt om mig... men alltid nåt.

Hej alltid en bra grund att börja på...

Välkommen då

Roligt med folk som bor utanför Sveriges gränser. Ska själv till Tyskland (Düsseldorf) nu i veckan på kundresa. Ska försöka komma hem igen dock ;)

*host* dags att damma av skoltyskan...Der, das die.. asch lär mig aldrig det där.

Välkommen! Även om det kanske borde vara du som säger det till mig då jag inte har vart här alls lika länge ;)

Välkommen! Även om det kanske borde vara du som säger det till mig då jag inte har vart här alls lika länge ;)

Då passar jag på att välkomna dig... VÄLKOMMEN!

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Herzlich willkommen! :)

Välkommen till forumet Playboy, men avataren får du ju bättra på :hihihi:

Vad menar du med det? Gillar du inte mitt hus? ;-)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...