Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Mina mail bara försvann


susse

Rekommendera Poster

Hej

Kan någon tipsa mig om vad jag skall göra? Har även VMware i min mac. Skulle köra det - då fanns TVÅ versioner av XP där, ingen av dem verkar funka till 100.

När jag avslutade VMware och skulle kolla min mail i macen (Entourage) så var kontot tydligen helt borta. Alla mail o kontakter också.

Kan jag återställa på något vis som jag kan i min PC

Snälla, hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Skulle gå in o kolla mail - DÅ var alla mina mail bara borta - fick lägga upp mitt konto på nytt och nu fungerar Entourange. MEN, VAR kan jag hitta mina tidigare mail? :utskallning:

Kan någon tipsa mig om vad jag skall göra?

Kan jag återställa på något vis som jag kan i min PC

Snälla, hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej susse och välkommen hit.

 

Tyvärr kommer jag inte på (kommer inte ihåg) hur vi ska få bukt med ditt problem.

Säkerligen kommer det snart någon och hjälper dig med tips.

 

Ville bara tala om för dig att jag slagit samman dina båda trådar (inlägg) till en tråd.

Lite onödigt att öppna två trådar om samma problem ;)

 

Hoppas någon löser ditt problem..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Skulle gå in o kolla mail - DÅ var alla mina mail bara borta - fick lägga upp mitt konto på nytt och nu fungerar Entourange. MEN, VAR kan jag hitta mina tidigare mail? :utskallning:

Kan någon tipsa mig om vad jag skall göra?

Kan jag återställa på något vis som jag kan i min PC

Snälla, hjälp

Lade du upp nytt konto i Entourage eller i operativsystemet?

I vilket fall som helst så hoppas jag att du lämnade kvar ditt gamla konto, annars kan det bli jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lade du upp nytt konto i Entourage eller i operativsystemet?

I vilket fall som helst så hoppas jag att du lämnade kvar ditt gamla konto, annars kan det bli jobbigt.

 

Jag lade upp det nya kontot för mailen igen, men mailen ¨är o förblir borta. Mycket märkligt

Susanne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...