Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Pages mognar långsamt


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Andreas Leijon

Layout och ordbehandling i ett - kan det verkligen vara något? Den frågan ställde vi oss när första versionen av Pages kom, och många kliade sig i huvudet och mumlade något om att det visserligen var snyggt och så, men att det minsann saknades funktioner. Nu är en helt ny version här, och vi har naturligtvis provkört.Läs hela nyheten på MacWorld.se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Layout och ordbehandling i ett - kan det verkligen vara något? Den frågan ställde vi oss när första versionen av Pages kom, och många kliade sig i huvudet och mumlade något om att det visserligen var snyggt och så, men att det minsann saknades funktioner. Nu är en helt ny version här, och vi har naturligtvis provkört.

 

Läs hela nyheten på MacWorld.se!

 

RagTime är ett ordbehandlings- och layoutprogram som jag användt sedan 1992, i mitt tycke ett toppen program. därför tror jag på Pages. Är dessutom mycket billigare. :crossfingers:

 

Med Vänlig Hälsning

Olli

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för genomgången. Skall nog köpa nya Pages då jag lätt går in i kategorin som inte använder jätte-avancerade layoutpogram och själv tycker Word är tråkigt att jobba i...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...