Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone mjukvaruupplåsning för alla sim


swither

Rekommendera Poster

  • Svars 202
  • Created
  • Senaste svar

intresserade än så länge:

  • Swither
  • macaslak
  • cgramone
  • Dukie
  • heiko
  • wolf
  • Tompa290
  • bruhn
  • Gabri
  • Cadar
  • Eu65
  • ztaafen
  • 2*eric

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man måste väl itne ha en MAC för att använda mjukvaran som vi skriver upp oss på här?

 

ska inte behövas, bara du har jailbreakat den och kan lägga in egen mjukvara (jag kan hjälpa om du bor i sthlm annars, men det är inte svårt)

 

intresserade än så länge:

  • Swither
  • macaslak
  • cgramone
  • Dukie
  • heiko
  • wolf
  • Tompa290
  • bruhn
  • Gabri
  • Cadar
  • Eu65
  • ztaafen
  • 2*eric
  • Zarathustra

15 st

 

några till så :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sak som jag funderar på. Är det verkligen värt det?

 

Så småningom så kommer ju The Dev Team att lansera en open source-lösning, och då har ju det här varit bortkastade pengar. Jag har ju inte ens någon iPhone än (men den är dock beställd!).

 

Men. Jag är fortfarande på. Känns dock lite oroande när så många är övertygande om att det är en bluff, trots att Engadget har konfirmerat det.

 

Nåväl. Kanske man ska kolla ifall folk från 99.se vill vara med? Kan göra det sedan, ifall jag orkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är också intresserad. Jag har 3 iphones, alltså behöver jag 3 licenser (såvida dom inte hamnar på pirate bay)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I och med den radikala prissänkingen blev min flickvän slutligen övertygad. D.v.s. 2 licenser till mig! :)

 

Dock är det väldigt tyst på iphonesimfree, så vi får väl hoppas att de verkligen är the real deal!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Swither
  • 2*macaslak
  • cgramone
  • Dukie
  • heiko
  • wolf
  • Tompa290
  • bruhn
  • Gabri
  • Cadar
  • Eu65
  • ztaafen
  • 2*eric
  • Zarathustra
  • 3*superglu
  • Dasse
  • wunderbaren
  • McTastic

22 st, nice :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Javisst, nice indeed.

 

Är dock oroad över tystnaden på iphonesimfree... Hoppas vi snart får bekräftning, annars har jag redan planerat en Sthlm-kryssning i den snara framtiden. Hoppas nån där i så fall kunde hjälpa mig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag läste ett rykte på hackint0sh-forumet där någon menade att iphonesimfree inte tar emot mindre än 500st beställningar. E på jobbet nu och hinner inte kolla desto mera men om det stämmer så e vi ju srewed.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...