Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Leopard...Datum?

bahh

Recommended Posts

Är det någon som har den minsta koll angående vilket datum apple kommer börja sälja burkar/laptops med leopard?...

...och kan man anta att det kommer komma en hårdvaruuppdatering i samband med det?

Nu finns det ju flera trådar om det här och svaret är: ingen vet..

Någon som vet om den kommer i Svensk version samtidigt med lanseringen, eller måste vi vänta ett par månader till.

Med Vänlig Hälsning

Olli

Någon som vet om den kommer i Svensk version samtidigt med lanseringen, eller måste vi vänta ett par månader till.

Alla språk kommer att finnas på samma skiva, och den lanseras i samtliga länder samtidigt.

Carlisle_united
hur mycket kostar det att uppgradera? jag köpte nyss min macbook.

Som det ser ut just nu...

Exakt lika mycket som att köpa en ny fristående licens.

Oktober är det som gäller vad jag har hört. Betatestningen rullar på, ser lite tight ut men det fixar sig nog. :)

Får hoppas att de släpper det så snabbt som möjligt... sitter bara och väntar på det så att jag kan beställa en ny iMac :)

Som det ser ut just nu...

Exakt lika mycket som att köpa en ny fristående licens.

.. och därför sitter jag som på nålar för att beställa en macbook.. Ingen idé att köpa nu.

Oktober är det som gäller vad jag har hört. Betatestningen rullar på, ser lite tight ut men det fixar sig nog. :)

Prövade build 9A527 igår, och den är helt fantastisk. I princip buggfri och klar. Längtar till den släpps...

Prövade build 9A527 igår, och den är helt fantastisk. I princip buggfri och klar. Längtar till den släpps...

mmm...den knäcker utom bootcamp i den som verkar buggig..krashade när den skulle dela upp Leopard disken på två delar och sabbade hela filsystemet på MacOS delen :(

Men det är ju trots allt "beta" :innocent:

9a499 va ju inte helt fel heller efter den feta 500meg uppdateringen till version 9a500 hade installerats

Bara som en vänlig varning:

Om inte din post bryter mot Apples "Non Disclosure Agreement", så är du i alla fall farligt nära. Och om du brutit så blir det inga fler "betor" för din del (i bästa fall). I sämsta fall vill Apple ha skadestånd.

• 2 weeks later...

take a chill pill, spelar mindre roll än en smutsig toalett på hq för apple

Låter ju lovande, då kanske man vågar att uppgradera redan i år.

Hur vet du att den är buggfri?

fantastisk att du kan förklara den buggfri efter en dags test :rolleyes:

"Prövade build 9A527 igår, och den är helt fantastisk. I princip buggfri och klar. Längtar till den släpps..."

ja men build 9A527 är väl redan släppt.... eller läser jag helt galet

marcushedenstrom

Den byggnationen är ju släpp till utvecklare, men den färdiga versionen av Leopard är inte klar än. Antar att det är det balahir menar.

kan tycka att det skulle varit kul om dom släppte det femte oktober.

Men tror dock att det tar längre tid.

tyvärr

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...