Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Trådlösa tangentbordet, har något affär i Stockholm fått in?


yokese

Rekommendera Poster

har sökt mig fördärvad i i skåne efter de trådlösa nya tangentborden. Samtliga låterförsäljare säger att de kommer inte finnas i butik innan applestore har börjat leverera dem. Alltså får vi vänta ytterligare en månad tror jag. Har skjälv lagt en order på apple store, leverans 4 okt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite off topic,men ändå... Jag har ett trådlöst tangetbord(det gamla) som jag är väldigt nöjd med och jag tycker det är väldigt skönt med ett trådlöst. Men frågan är om jag skulle köpa det nuvarande trådlösa eftersom det är mycket mer ihoptryckt och saknar "sifferdelen". Det kan säkert vara bra om man ska ta med sig den, men jag tycker att apple borde erbjuda ett trådlöst tangentbord med samma antal tangenter som det med sladd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trådlösa finns inte ute än, lägg ett av dem i korgen på AppleStore så ser ni beräknad leveranstid, har beställt en iMac med trådlöst tangentbord - beräknad leveranstid på den just nu är 4 oktober. Å andra sidan står det på macoteket att beräknad leverans är 1 september, i vilket fall är det AppleStore som har mest koll på den biten så kolla där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Fick mitt nya trådlösa keyboard nu i dag på fm av TNT & det är bara så dj***a läckert. Jag beställde samma dag som det lanserades så jag har fått vänta ett tag, men det är det värt!!

 

- ev felstavningar är inte tangentbordets fel utan den dyslektiska användaren :totaltgalen:

 

// H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick mitt nya trådlösa keyboard nu i dag på fm av TNT & det är bara så dj***a läckert. Jag beställde samma dag som det lanserades så jag har fått vänta ett tag, men det är det värt!!

 

- ev felstavningar är inte tangentbordets fel utan den dyslektiska användaren :totaltgalen:

 

// H

Lägg upp bilder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägg upp bilder.

 

Ok :galetglad:

post-9180-1190300469.jpg

post-9180-1190300507.jpg

post-9180-1190300530.jpg

post-9180-1190300539.jpg

post-9180-1190300547.jpg

post-9180-1190300556.jpg

post-9180-1190300635.jpg

post-9180-1190300643.jpg

 

 

Som ni ser så passar det nästan bättre ihop med den gamla iMac'en en den nya "Alu".

 

// H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

får min imorgon... har själv väntat i ca 5 veckor.

 

tyvärr har min mighty mouse börjat harva ihop så nu är jag inte riktigt trådlös trots allt. Scroll hjulet skäl för reklamation?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick mitt idag :D:pompoms: Ett problem bara. Får inte till det med F-tangenterna. Dom ska ju styra Dashborard, Exposé och iTunes, men samtliga fungerar som de F-tangenter, alltså inga "specialfunktioner" som det skall göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick mitt idag :D:pompoms: Ett problem bara. Får inte till det med F-tangenterna. Dom ska ju styra Dashborard, Exposé och iTunes, men samtliga fungerar som de F-tangenter, alltså inga "specialfunktioner" som det skall göra.

Kolla om du har samma inställningar som jag se bilden

 

// H

post-9180-1190307570.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok :galetglad:

 

 

Som ni ser så passar det nästan bättre ihop med den gamla iMac'en en den nya "Alu".

 

// H

 

Inte för att vara sån men 8 i princip likadana bilder?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså, jag tycker nästan det trädlösa är för litet. Klart det är behändigt om man ska ut och resa och så, men när man har det som på dina bilder så ser det på nåt vis inte ut som ett tangentbord... :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla om du har samma inställningar som jag se bilden

 

// H

Hämtade hem lite uppdateringar så funkade det som en klocka sen, men tack för hjälpen :ThumbsUp:

 

 

Måste säga att det är bland det skönaste tangentbordet jag testat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser onekligen snyggt ut, blir nog ett så småningom..vad är det för batterier?

 

Har ni kollat om det går att starta i Single user mode?

 

Läste om något tjall med detta på Macfixit

 

 

post-113-1190735296.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Själv gjorde jag "misstaget" att beställa från Macoteket eftersom TNT har en fantastisk förmåga att alltid komma hem till mig på förmiddagen då jag är på jobbet. Nu är beräknad leverans (till Macoteket från Apple) 2007-10-25, jag kommer alltså ha fått vänta en månad på mitt tangentbord. Surt sa räven...

 

 

/mludd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv gjorde jag "misstaget" att beställa från Macoteket eftersom TNT har en fantastisk förmåga att alltid komma hem till mig på förmiddagen då jag är på jobbet. Nu är beräknad leverans (till Macoteket från Apple) 2007-10-25, jag kommer alltså ha fått vänta en månad på mitt tangentbord. Surt sa räven...

/mludd

Det förstår jag inte med TNT. Det var samma sak för mig. Dom hade vart hemma vid 1130 och försökt lämnat. Då fick jag ringa och be dom komma till jobbet istället dagen efter. Dom måste ju förlora pengar på detta sättet? Varför inte bara ringa och fråga var man befinner sig? I närheten? Leverera dit. Inte i närheten? Lämna på närmaste utlämningsställe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Christopher Anderton

Sitter här med ett trådlöst alu tangentbord. Komin för fem minuter sedan på vårt huvudlager. Sjuuukt slickt är det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla om du har samma inställningar som jag se bilden

 

// H

post-9180-1190307570.jpg

Vad tokigt de gjort detta, för ibland vill man ju ha grundtangentfunktionen och bland vill man ha det som står på knappen, varför kunde de inte gjort så att alt eller shift + F-tangent blir den andra funktionen, att gå till systeminställningar för att ändra mellan lägen är ju bara så löjligt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter här med ett trådlöst alu tangentbord. Komin för fem minuter sedan på vårt huvudlager. Sjuuukt slickt är det!

 

Nu blir jag avundsjuk, synd bara att vi vanliga dödliga tydligen får lov att vänta till slutet av månaden innan vi får några tangentbord...

 

/mludd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...