Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Betalning på Apple Store


Ewigland

Rekommendera Poster

Ska beställa en MBP från Apple Store, men när jag har lagt den i kundvagnen och ska avsluta köpet så går det bara att välja att betala med kreditkort. Jag vill betala med banköverföring. Då det står såhär i informationen om betalning...

 

" Om du vill betala med check, banköverföring eller giro, måste du räkna med att det tar några dagar för oss att få betalningen. Vi måste ha tagit emot betalningen innan vi kan leverera produkten och det kan påverka den tid det tar för Apple att leverera din beställning."

 

...Så kan jag inte förstå varför man inte kan välja banköverföring som betalningssätt.

 

Hur gör jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..ringer in ordern istället och hör varför det inte fungerar :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..ringer in ordern istället och hör varför det inte fungerar :-)

Testade det i dag, men det får nog bli till att låna någon annans kreditkort då jag fick ett konstigt bemötande på dålig engelska när jag ringde..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Höh? :huh:

Är du säker att du ringde till svenska Apple Store?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Höh? :huh:

Är du säker att du ringde till svenska Apple Store?

 

 

Har också blivit kopplad til Apple i USA när jag har ringt dom, när dom svarade på engelska och pratade vart det typ....döhhh...ehmmm.... Är man inställd på svenska så är det svårt att ställa om tycker jag....till slut så hoppade min knackiga skolengelska igång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Höh? :huh:

Är du säker att du ringde till svenska Apple Store?

Japp, helt.

 

Hur som helst så beställs den idag med kreditkortsbetalning. Längtar! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, helt.

 

Hur som helst så beställs den idag med kreditkortsbetalning. Längtar! :)

 

 

beställde också en macbook igår men innan beställningen stog det leverans tid 24h...efter beställningen stog de leveransdatum 13-17 sep...sedan fick jag ett mail där de stog att den skickades 6/9 idag alltså och kommer 11 sep...orka vänta :armskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...