Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Köp av Macbook Pro


yupyup

Rekommendera Poster

Hej,

Tänkte mig köpa den "billigare" 15 tums varianten av macbook pro nu i veckan.

Frågan är bara, nu inför lanseringen av Leopard samt ev. uppgraderad mjukvara:

 

Ska jag slå till nu eller vänta ett tag till?

Leopards barnsjukdommar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst micke_nkpg
Hej,

Tänkte mig köpa den "billigare" 15 tums varianten av macbook pro nu i veckan.

Frågan är bara, nu inför lanseringen av Leopard samt ev. uppgraderad mjukvara:

 

Ska jag slå till nu eller vänta ett tag till?

Leopards barnsjukdommar?

Jag skulle inte vänta. Det kommer troligen dröja etttag som det gör med att OS innan alla "barnsjukdomar" är överstökade och det är värt att lägga in det i sin egna dator.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yupyup: Beställ nu, och vänta i alla fall :deppig: Jag beställde i tisdags och kommer enligt orderstatusen få den levererad i mitten av september.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med förbehåll

 

Leopard bör ingå och om man kollar på apple.se/store så får man iLife 06 inte 08 ? till proBooken

hoppas det är ett skrivfel. Kollade senast igår

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

enligt en kompis till mig har apple någon form utav uppgraderingsgaranti på mjukvaran, dvs att om mjukvaran uppgraderas inom ett halvår man köpt datorn så får man uppgradera gratis.

 

stämmer detta?

 

/tobbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
enligt en kompis till mig har apple någon form utav uppgraderingsgaranti på mjukvaran, dvs att om mjukvaran uppgraderas inom ett halvår man köpt datorn så får man uppgradera gratis.

 

stämmer detta?

 

/tobbe

 

var så förut, vet inte om de har kvar detta, skulle väl vara om Leopard släpps en vecka efter ditt köp eller så

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

enligt en kompis till mig har apple någon form utav uppgraderingsgaranti på mjukvaran, dvs att om mjukvaran uppgraderas inom ett halvår man köpt datorn så får man uppgradera gratis.

 

stämmer detta?

 

/tobbe

 

Det där är tydligen olika ifrån gång till gång enl en säljare som jag pratade igår med på Macoteket. Det kunde vara alltifrån en vecka upp till ett par månader vad jag förstod det som.

 

Men i sånna fall, då måste det vara från och med det datumet man köper den, inte när man får den i hand?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...