Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nya Ipods


kallep83

Rekommendera Poster

Hej! Har fått ett brev från mott försäkringsbolag att jag kan hämta ut en iPod 30 inom 6 månader (Min förra drunkna tyvärr). Men den 5:e var det ju Apple Event med headlinen "the beat goes on". Med tanke på detta och att det knappt finns några 30 eller 80 iPods nånstans för tillfället måste det ju betyde nya iPods.

 

Då kanske man ska vänta ett tag tills de gamla inte e kvar och hämta ut en ny modell. Eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Har fått ett brev från mott försäkringsbolag att jag kan hämta ut en iPod 30 inom 6 månader (Min förra drunkna tyvärr). Men den 5:e var det ju Apple Event med headlinen "the beat goes on". Med tanke på detta och att det knappt finns några 30 eller 80 iPods nånstans för tillfället måste det ju betyde nya iPods.

 

Då kanske man ska vänta ett tag tills de gamla inte e kvar och hämta ut en ny modell. Eller?

När jag fick en ny iPod fick jag, tack vare mycket snälla butiksbiträden på AppleStore i Borås, ta en annan modell för samma pris. Jag hade en iPod video som gick sönder, men hämtade istället ut en Nano + ett litet fodral som uppgick till ungefär samma pris.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...