Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fishy Fishy!


woodztream

Rekommendera Poster

Sånt där är äckligt!

 

Det låter som om SIS MÅSTE göra om röstförfarandet. Det borde ju vara löst genom att endast tillåta de som varit delaktig i processen, och framtagningen av underlaget för omröstningen, att också delta i omröstningen.

 

Dessutom borde det uppenbarligen finnas en tröghet i inbygg, medlemskap i minst ett år innan man får delta i omröstningar. Då blir det förmodligen mer seriöst.

 

Det nuvarande förfarandet är ju inte seriöst.

Företagens agerande äckligt.

 

Dom borde lista vilka företag det gäller så man kan undvika att ha något att göra med dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyfan, jävla korrumperat samhälle man lever i. Jag skäms.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Its all about the money. Pinsamt att det ska gå att göra på det viset. Here comes the elephants...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och sedan så finns det folk som på allvar inte har en aaaaaning om varför vissa (här på forumet t ex.) klagar på Microsoft och tycker att det bara "är ett företag som vill tjäna pengar, precis som vilket företag som helst", "gud vad taskiga ni är som alltid ska racka ner på Microsoft". Med mera, med mera.

 

MS är inte en maffia i ordets verkliga betydelse, men det är ett svinigt företag som verkar kunna gå över lik för att kunna få igenom sina format. :sjuk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu vet jag faktiskt inga exempel, men det skulle förvåna mig om apple inte också använder lite "dirty" metoder. dock är de nog räddare om sitt rykte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skandalöst.

 

Men det är inte SIS fel att reglerna kapas av profithungriga domptörer

och inte heller tycker jag att det är ett tecken på att vi lever i ett korumperat samhälle.

Snarare tvärt om, att vi fortfarande är ett ganska blåögt samhälle som litar på

att företag inte ska bete sig på detta sättet.

 

Man behöver inte ha en svinfarm för att det ska plötsligt springa in en massa svin.

Nu är det dock tid att börja sätta lås på svängdörrarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
nu vet jag faktiskt inga exempel, men det skulle förvåna mig om apple inte också använder lite "dirty" metoder. dock är de nog räddare om sitt rykte.

 

klart de gör, stjäl patenterade namn exempelvis :whistling:

 

rättfärdigar dock inte Microsoft beteende

 

men så är det när ekonomin styr

 

money talks, bullshit walks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...