woodztream Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Hallå, Hittade denna på nätet, tillsammans med alla andra leopard ikoner. Dom gillar att retas....and I love it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ansiktsburk Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 Haha, klockren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hagman Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Vart kommer man om man klickar på den ikonen? Till Bill Gates hemsida? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjorven Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 ha ha...underbart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
StoreBror Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Datorskärm från 90-talet snarare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlisle_united Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Datorskärm från 90-talet snarare Huh? vadå? det är fortfarande klockrent oavsätt vad det är för skärm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yokese Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Hah. Den typen av humor älskar jag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ScienceX Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Datorskärm från 90-talet snarare Ja ful dator(skärm) med bsod. Så tolkar jag det ivarjefall. Hallå, Hittade denna på nätet, tillsammans med alla andra leopard ikoner. Dom gillar att retas....and I love it! Höjdpunkterna på Apple "mässorna" är enl mig gliringarna till MS och nu senast NBC(har jag för mig). Link to comment Share on other sites More sharing options...
oprah_noodlemantra Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 *suck* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlisle_united Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 *suck* Ja *suck* visst är dom fyndiga... The essens of windows in one icon. Man får lust att säga... WOW. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.