Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple bekräftar 5 september för nytt Special Event


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Andreas Leijon

Apple har skickat ut inbjudningar till ett så kallat Special Event den 5 september. Sedan tidigare har det ryktats om att nya iPodar skall presenteras vilket kan bekräftas av inbjudan som går musikens tecken.Läs hela nyheten på MacWorld.se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"The beat goes on", tja, det har ju släppts en U2-iPod, vad sägs om en Beatles-iPod samtidigt som Beatles musk släpps på iTunes Store? Och så sjunger Sir Paul som avslutning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle inte ha något emot att uppgradera min gamla Nano. Är en touchscreen att hoppas för mycket?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

enligt någon som kommenterat på macfeber

 

Sätter mitt hus på att det kommer släppas ny iPod och Leopard på onsdag. Indikationer som tyder på detta:

- iPod har varit slut i över 1 mån till och från med enstaka strö ex inramlandes

- Tiger har skickats tillbaka till Apple från återförsäljare

 

vore trevligt om leopard lanserades lite tidigare än sagt men knappast troligt va, jag menar när alla är beredda på att det kommer i oktober kan de lika gärna nyttja hela tiden fram dit

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vore trevligt om leopard lanserades lite tidigare än sagt men knappast troligt va, jag menar när alla är beredda på att det kommer i oktober kan de lika gärna nyttja hela tiden fram dit

Håller med du. Tror inte dom lanserar Leopard en hel månad tidigare. Den tiden kan dom istället ta att stabilisera och fixa småbuggar som ofta kommer i uppdateringar istället. Man kan ju iaf hoppas på det.

 

En ny iPod däremot, ja tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iofs kommer det ändå komma fler buggar när det släpps iom att "testskaran" är större och saker kommer fram då lättare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan coverflowdesignen på inbjudan antyda att det kommer coverflow till ipoden dom troligtvis kommer att släppa?

 

Kommer nog en ny itunesuppdate vid realesen.

 

Intressant det där med Tiger...skulle dock vilja att dem istället för att släppa ett halvfärdigt os väntade tills "tiden är mogen". Jag är ändå inte så sugen på att byta operativsystem.

 

Jag ser verkligen hur Apple "drillar eliten" nu när dem fick sån uppmärksamhet med iPhonen. Snacka om att Steve Jobs och Apple vet PR

 

Mvh

Marc

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yipeei!! Jag vill ha en iPod!

Jaa meeee :D:borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, kan det ha någon betydelse att bland annat elgiganten har sänkt priset på sina iPod nano(ävenom apple inte har det)? Och hur har det varit med buggar osv i de nyaste iPodarna? Bör man vänta med att köpa en?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, kan det ha någon betydelse att bland annat elgiganten har sänkt priset på sina iPod nano(ävenom apple inte har det)? Och hur har det varit med buggar osv i de nyaste iPodarna? Bör man vänta med att köpa en?

 

Buggar ja!

 

Jag har en i min Nano 2g, en väldigt uppenbar också!

 

Om jag trycker play på en en låt och rör scrollhjulet innan lista skutist åt sidan helt, så fryser ipoden och jag måste råomstarta men menu+mittenknapp.

 

Ganska irriterande :angry2:

 

Någon annan som har detta problemet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...