Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Har du Myspace och/eller Facebook?


Dimeyard

Rekommendera Poster

Ja, som rubriken säger.

Har ni någon myspace-sida eller konto på facebook?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fattar inte riktigt grejen med varken Facebook eller Myspace. De har bägge blivit superstora, trots att det har funnits tusentals andra communities tidigare som är mer eller mindre likadana.

 

Folk verkar ha inställningen: "Ja, men det är så bra, eftersom man kan ha kontakt med en massa folk!"... Ja, det är ju såååå nytt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Twitter e inne åxå.

Och LinkedIn

 

Jag är inte med in nån. Gick ur LinkedIn för ett par månader sen.

 

Men jag är med i Eniro och hitta.se. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

nej

 

har dock fått en massa inbjudningar från folk som har skaffat hi5

 

suck, jag blir så trött på sådana communities.

 

Hade Lunar, tröttnade

 

jag har ett liv istället :respekt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Ja Facebook...

Öppnade det kontot för ett bra tag sedan men hade glömt bort det till i sommar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fattar inte riktigt grejen med varken Facebook eller Myspace. De har bägge blivit superstora, trots att det har funnits tusentals andra communities tidigare som är mer eller mindre likadana.

 

Folk verkar ha inställningen: "Ja, men det är så bra, eftersom man kan ha kontakt med en massa folk!"... Ja, det är ju såååå nytt...

Det som är bra med Facebook är att nu kan man hitta sina gamla polare man tappat kontakten med för hundra år sedan, det är lite svårare med de andra ställena.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej och nej. Fick en massa förfrågningar från Facebook ett tag, så jag markerade Facebook som skräp. Nu är det lugnt och stilla i inkorgen igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MySpace ja - aktiv nej (Orkade inte piffa till min sida, så den såg ut som skräp, så jag la ner den.)

Facebook ja - Aktiv ja. Hittat en herrans massa gamla polare jag helt tappat kontakten med. Lysande!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

myspace - ja, utmärkt ställe! Har sett o hört så otroligt mycket sjyssta saker jag gått miste om annars!

 

facebook - ja... men mest för att några tjatat så, ganska tradigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Myspace: Ja. Aktiv, nej. .com/automatisch

Facebook: Absolut inte. Alla tjatar, gjorde som ngn ovan sa: Skräppost!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ICKE!

 

Folk frågar mig. Men har du inte fejsbook! VAFASEN HARUINTE FEJSBOOK, det måste man ha. Och så känner man sig som en idiot, ungefär som att dom sagt "Men haruinte byxor på dig när du går ut?"

Men jag fattar inte grejen. Eller jo, jag fattar att man blir hooked och eftersom jag känner mig själv så väljer jag bort det. Jag sitter alldeles för mycket vid burken som det är. Det är anledningen till att jag inte börjat med Poker heller.

 

Har fått inbjudningar men tänker inte regga mig. Hade Lunar för hundra år sen men har glömt mitt lösen och känner väl inte att det riiiktigt är mitt forum.

 

Jag är medlem på MW-forum, Kommando-n, Macpro, eBay (där jag spenderar alldeles för mycket pengar), Tradera, finn.no, och Klassträffen. Räcker gott så.

 

Tack för ordet.

 

Varför skriver jag alltid så långa svar på korta frågor? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte, fast jag tror att jag skulle välja facebook om det vore aktuellt. Verkar mer vara ett ställe för genuina kontakter än ett ställe där man samlar på sig tusentals "kompisar", mest vinner ungefär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon förklara för en dinosaur vad Myspace och Facebook är....?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon förklara för en dinosaur vad Myspace och Facebook är....?

MySpace är en portal, mest lämpad för artister där de kan lägga ut musik och skapa kontakter. Vem som helt får naturligtvis bli medlem och skriva kommentarer, "adda" kompisar och dylikt.

 

Facebook handlar mest om relationer mellan folk. Du kan hitta människor där du inte träffat på flera år. Finns även möjlighet för att utveckla egna applikationer/spel, vilket många verkar ha gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Kan någon förklara för en dinosaur vad Myspace och Facebook är....?

 

du får kolla själv på www.facebook.com :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...