Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad har du för bil?


Playboy

Rekommendera Poster

Efter att ha sett så många fina exempel på datorhörnor,lägenheter och screenshots har jag insett att MAC användare är design och pryl intresserade i största allmänhet, det vore därför kul att se vilka bilar ni har alt. skulle vilja ha. Posta gärna (bil)der...

 

 

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 146
  • Created
  • Senaste svar
marcushedenstrom

Flyttade tråden hit. I Operativsystem -> Windows hör den inte hemma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyttade tråden hit. I Operativsystem -> Windows hör den inte hemma.

 

Tackar, såg just att den hamnade fel... sorry.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör Alfa Romeo.

Att säga till folk att man har en Alfa, är ungefär som att säga till massa Win folk att man har Mac.

Ungefär "hur vågar du- är du inte klok".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha sett så många fina exempel på datorhörnor,lägenheter och screenshots har jag insett att MAC användare är design och pryl intresserade i största allmänhet, det vore därför kul att se vilka bilar ni har alt. skulle vilja ha. Posta gärna (bil)der...

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Ja du kan ju börja så fyller vi på :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör Alfa Romeo.

Att säga till folk att man har en Alfa, är ungefär som att säga till massa Win folk att man har Mac.

Ungefär "hur vågar du- är du inte klok".

Ja ni Alfa folk är bra konstiga :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja ni Alfa folk är bra konstiga :P

Jaaa, vist är vi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick en Mercedes av pappa när jag fick mitt körkort. Ville inte ha den så han fick tillbaka den. Så nu har jag ingen bil, men trivs bättre med det. Bilar är farliga och spyr ut gift.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har faktiskt aldrig ägt en bil i hela mitt liv, men en del motorcyklar har det blivit. Även fast jag aldrig ägt en bil så har jag ändå råkat krocka en hel del bilar :whistling: Jag ska nog inte ha bil tror jag :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har faktiskt aldrig ägt en bil i hela mitt liv, men en del motorcyklar har det blivit. Även fast jag aldrig ägt en bil så har jag ändå råkat krocka en hel del bilar :whistling: Jag ska nog inte ha bil tror jag :propellerbaver:

Kör inte du lastbil?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det börjar stämma överens nu, har en liten renault twingo och en mac mini.

 

Men jag hoppas ingen ska krascha som på bilden.

 

TWINGO.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja du kan ju börja så fyller vi på :)

 

 

Jag har haft många bilar, dessvärre har jag förlorat pengar på alla utom en, en Audi A4 som jag köpte ny 1995 och sålde 2 veckor senare med 6.000,00 skr i vinst. Sedan dess har bilarna blivit dyrare och förlusterna större :whistling:

 

Nu kör jag BMW, min fru också... på Bali har vi en Ford Explorer.

 

 

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier

Skulle gärna ha en Maybach 62S, fast iom att chansen att få ihop pengarna till en sån är så små skulle jag nog nöja mig med en Mercedes-Benx GL :propallerbaver:

 

 

 

 

 

Maybach 62 S:

 

 

2007-Maybach-62-S-Interior-1280x960.jpg

 

 

Mercedes-Benz GL:

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ingen bil, däremot en BMW R1150R Rockster av 2003 års modell:

 

post-10749-1188236162.jpg

 

Om jag behöver kan jag få låna mammas Audi A4 Avant 1,8Ts Quattro, också den från 2003:

 

post-10749-1188236347_thumb.jpg

 

Eller farsans Volkswagen Golf R32 av 2007 års modell:

 

post-10749-1188236558.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill ha en Bentley Continental GT Speed.

 

 

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag inte imponeras av hur bilplåtarna är stukade utan ser mer till funktionalieteten så har jag förstås en Citroen Berlingo, 2L HDI chiptrimmat.

 

Fast min är grönmetallic:

post-1862-1188246861_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör en liten bil jag som heter Mini Cooper -03

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör en liten bil jag som heter Mini Cooper -03

 

Ball bil, lite MAC känsla faktkiskt.

 

 

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om bilar, hur många använder sin iPod i bilen? Det gör jag, med en dockningsstation i handskfacket, låt informationen kommer upp i bilens display samt att jag kan styra låtval etc. från ratten. Klart bästa tillbehöret efter navigationssystemet.

 

 

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om bilar, hur många använder sin iPod i bilen? Det gör jag, med en dockningsstation i handskfacket, låt informationen kommer upp i bilens display samt att jag kan styra låtval etc. från ratten. Klart bästa tillbehöret efter navigationssystemet.

:propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver: :propellerbaver:

Jag med, fast med FM-sändare i cigg-tändar-uttaget. Funkar grymt smidigt. Dessutom kan jag ta med den i andra bilar, det gillar jag :P

 

En sån här borde man ju ha (Aston Martin DBS) :propellerbaver:

Aston Martin är det ENDA rätta! :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...