Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Digital papperskorg sparar dina filer


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Jarting: Precis vad jag tänkte med... Ifall dom ska köra trådlöst så kan dom väl lika gärna satsa på WLAN, det är väl lite snabbare iaf? (nu vet jag inte hur snabbt bluetooth är men vad jag hört är det inte så speciell)

 

Jag skulle för övrigt gärna vilja ha den där designen på en extern hårddisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt snygg var den! Skulle gärna ha en sådan om man inte tänker på ovan nämda problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt snygg var den! Skulle gärna ha en sådan om man inte tänker på ovan nämda problem.

 

Designers behöver som tur är inte tänka på sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det vill till att det är en stor hårddisk i papperskorgen för annars måste den ju tömmas i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man välja vad som ska "slängas" och vad som skall "tas bort"? Alltså vad som hamnar i den lilla papperskorgen, och vad man ska ta bort helt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man välja vad som ska "slängas" och vad som skall "tas bort"? Alltså vad som hamnar i den lilla papperskorgen, och vad man ska ta bort helt?

Borde man ju kunna göra ifall man t.ex ska slänga alla MP3-låtar så känns det dumt att de ska ligga och ta plats. Samtidigt antar jag att själva vitsen är att man ska kunna ångra sig i efterhand då man slängt något av misstag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde man ju kunna göra ifall man t.ex ska slänga alla MP3-låtar så känns det dumt att de ska ligga och ta plats. Samtidigt antar jag att själva vitsen är att man ska kunna ångra sig i efterhand då man slängt något av misstag.

Jo det är sant. Men i så fall skulle den fyllas på 2 röda, om man nu inte slänger in en 1 TB disk, vilket i så fall gör den bra mycket dyrare :fundersam:

 

Häftig idé, men med BT vet jag inte hur effektivt det skulle bli.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...