Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Problem med Front Row

marcuslilliebjorn

Recommended Posts

marcuslilliebjorn

Hej!

Såg på dvd-film med Front Row och efter att den var slut och jag cik tillbaka till skrivbordet så började fläkten surra som attans och då såg jag att över 90 % av processorkraften gick till Front Row, trots att det inte användes.

Då tänkte jag att jag väntar lite så går det kanske ner, men nej. Fläkten fortsätter att surra och datorn är otroligt seg. När jag senare ska försöka bara sätta på och stänga av Frint Row vill det inte gå på. Följt av min fråga: Finns det något sätt att bara starta om Front Row eller återställa det utan att behöva starta om datorn?

Nåt annat tips som kan hjälpa mig att undvika detta? vad jag minns så tittade jag på film i ca 1,5 h och därefter då jag återvände till skrivbordet för att arbeta så gick det upp, efter detta går det inte att starta Front Row heller.

mvh /marcus

Har inte frontrow på min dator men det borde ju gå att stänga av det med aktivitetskontroll. Annars kanske logga ut och in fungerar.

Det händer för mig med lite då och då, jag brukar stänga av Front Row i activity monitor så brukar det fungera fint igen.

Front Row är ett väldigt snyggt program men helt otroligt ostabilt!

Hänger sig rätt ofta på min MBP med 2GB RAM.. :(

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...