Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

2 Panther-buggar?


Intuition

Rekommendera Poster

PMG4/867 QS

 

1. iTunes / Soundsticks

Ljudvolymen går ej att ändra. Musiken spelas med samma nivå oavsett hur jag justerar. Spelar ingen roll om jag justerar med tangenterna på tangentbordet, inställningspanelen Ljud eller med menylet:en.

 

2. Teckenpaletten tas fram av sig själv om jag stänger, omstartar eller vilar.

(Händer bara om man har kryssat i att man vill ha teckenpalett i indatameny i "Internationellt"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Diskikonerna ligger aldrig kvar där dom låg sist vid omstart eller inloggning. Ibland har andra ikoner hoppat runt på skrivbordet också. Random shit - men inget allvarligt förståss...men löjligt på nåt sätt. När jag körde OS 6 i min Plus för 15 år sen hände aldrig såna här töntiga grejer <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PMG4/867 QS

 

1. iTunes / Soundsticks

Ljudvolymen går ej att ändra. Musiken spelas med samma nivå oavsett hur jag justerar. Spelar ingen roll om jag justerar med tangenterna på tangentbordet, inställningspanelen Ljud eller med menylet:en.

iTunes och soundsticks funkar fint för mig, däremot så får jag inte ut varningsljud genom den interna högtalaren. Även fast den interna ljudkällan är vald för varningsljud så kommer de ut genom soundsticksen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har råkat ut för att markören hoppat ett hack till vänster när jag fyller i formulär.

På två olika datorer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har råkat ut för att markören hoppat ett hack till vänster när jag fyller i formulär.

På två olika datorer.

Precis samma upplevelse här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...