Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Why Computers Are Screwed Up


Coroner

Rekommendera Poster

Jeg vet ikke om "60 Minutes" sendes i Sverige, men jeg satt å så på det på Norsk TV2 i kveld (sendingene i Norge er en uke etter sendingene i USA).

 

Når vi kom til Andy Rooneys faste innlegg på slutten av programmet, begynte jeg virkelig å følge med. Dette etter at jeg hørte kommentaren "Someone screwed up the way computers work and I blame it on him." (der "him" altså er Bill Gates).

 

Hele innlegget er tilgjengenlig i tekstformat HER! (det er roligare å se/høre enn å lese)

 

Om du ønsker å se den delen av programmet slik den var på sendingen, kan du klikke på linken "Video" (under "Multimedia") som finnes til høyre for spalten. Videoen vises i enten RealPlayer eller Windows Media Player. (PS! Det er litt reklame før selve klippet kommer DS!)

 

Ikke alt han legger til grunn i sin beskyldning mot Gates er like seriøst (såsom PC'enes plasering av strømbryteren), men det er definitivt underholdende å se og høre på :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jeg liker aller best med Andy Rooney er at han er en typisk "Grumpy Old Man".

 

Han er nesten konstant negativ til saker og ting, og han har en utrolig evne og erfaring med å sette de rette ordene på sine meninger (slik at han får frem det han mener, samtidig som det er hunderholdende og humoristisk). Om han ikke hadde hatt den evnen, ville han neppe hatt et fast innslag i alle "60 Minutes" innspillinger.

 

Det som også er kult er at han kan provosere sere selv om (nesten) alt han sier er med et glint i øyet. Det bevistes til fulle etter at han hengte ut Geore W. Bush for noen uker siden (Som forøvrig kan leses/sees/høres HER!).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...