Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ny Mac Pro?


tema

Rekommendera Poster

Finns absolut inget fel i det, har aldrig påstått motsatsen. Kritisera mera! Däremot KAN MAN "få mer prestanda i form av minne eller hårddisk redan från början", det är bara att välja det istället.
Okej, jag förstår vad du menar. Min poäng var bara att alla tillval i Applestore är väldigt dyra. Därför skulle jag föredra att grundkonfigurationen vore åtminstone så bra som en dyr iMac (vilket ändå inte borde innebära högre pris eftersom priserna på minnen sjunkit och storleken på hårddiskar ökat) eller alternativt sänker priset motsvarande dollarkursen och nuvarande minnespriser.

 

Det är säkert flera som håller med mig om detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar
Mr Potato head
Okej, jag förstår vad du menar.

Är du säker? Med tanke på din fortsättning verkar det inte som det.

Min poäng var bara att alla tillval i Applestore är väldigt dyra.

Japp! De är dyra, absolut! Men sluta då säga att Mac Pro borde komma minst såhär och såhär mycket, för det är inte samma sak.

Därför skulle jag föredra att grundkonfigurationen vore åtminstone så bra som en dyr iMac

Då skulle det blivit ännu bättre om man bara erbjudit 750GB-hårddiskar och över, eller? Varför ska de ta bort ett par minsta-alternativ? Vad tjänar man på det? Mig hade det inte gjort något om de även erbjudit 160GB-hårddiskar.

(vilket ändå inte borde innebära högre pris eftersom priserna på minnen sjunkit och storleken på hårddiskar ökat) eller alternativt sänker priset motsvarande dollarkursen och nuvarande minnespriser.

Men då är det ju bara priset det handlar om precis som jag sa. Grundkonfigurationen har ju ingen betydelse!

Det är säkert flera som håller med mig om detta.

Menar du med detta att jag inte håller med dig? Jag håller absolut med om att priserna på tillvalen är för dyra och borde sänkas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...