Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Macoteket öppnar ny butik

MacRazy

Recommended Posts

har för mig att inlife också ska öppna ny macbutik i närheten av sergels torg...

kulturhuset t.o.m. nu när jag läste hemsidan :)

A_bite_of_the_apple

varför kan de inte öppna en i Göteborg också?

vi har faktiskt bara en enda riktig Macbutik och det är MacForum

skulle inte sitta fel med en till

varför kan de inte öppna en i Göteborg också?

vi har faktiskt bara en enda riktig Macbutik och det är MacForum

skulle inte sitta fel med en till

öhh har du missat att det ska öppna en stoooor applestore i femman i början på 2008!?

Vi kommer ha sveriges största macbutik... :propellerbaver:

lr hur!! När ska de öppna i Linköping igen... vi har ju ingen mac affär... lr typ pc city men de har inte allt... :/

Silverdragon

Det blir ju trevligt att dom ska öppna butiken igen i Linköping.

Man har ju blivit macfrälst på gamla dagar..*ler*

Ja eller öppna nere i Malmö. Gbg och Malmö är ju ändå störst efter stockholm :)

När kommer en fet Mac-butik till Södermalm? I nya gallerian i Skatteskrapan - invigs i höst tror jag - skulle sitta fint :-). Macoteket och Clas Ohlson (som inte hellr finns här på Söder) i Skatteskrapan! Hallelujah!

Idag måste jag åkat till vidriga City för att titta på en ny Mac. Det gör jag i.o.f.s. inte - jag beställer allt via Internet så klart. Men endå...en Mac-butik hör verkligen hemma här på Söder - en stadsdel där var och varannan snorunge sitter med en MacBook på alla dessa caféer (som det finns enorma mängder av - ibland tre-fyra i samma kvarter!). Ser jag en pezelaptop på offentlig plats här på Söder så hajar jag till. Det är unikt, liksom :-D :-D

Men när ska de öppna i Linköping igen???

lr hur!! När ska de öppna i Linköping igen... vi har ju ingen mac affär... lr typ pc city men de har inte allt... :/

Det blir ju trevligt att dom ska öppna butiken igen i Linköping.

Man har ju blivit macfrälst på gamla dagar..*ler*

JaK vill ha macbutik i Linköping GIEF :toodeloo:

Linköping är på hugget. :hihihi::ThumbsUp:

Ja minsann nu väntar vi bara på en i Bagarmossen också

Ja minsann nu väntar vi bara på en i Bagarmossen också

Fast där finns ju Macalla B/C redan.

Fast där finns ju Macalla B/C redan.

Det är ju trevligt med storstäder där efterfrågan och intresset är så stort att de kan öppna flera nischebutiker med samma sortiment av Mac-datorer.

Brukar det vara mycket folk i alla butikerna varje dag eller hur ser efterfrågan ut? I lilla Umeås butik märks det att intresset är väldigt svalt för Mac-datorer, så jag kan ju tänka mig att det lär vara lite kontrast mot Stockholm där det bor helt andra målgrupper och råder annorlunda mentalitet.

Linköping är på hugget. :hihihi::ThumbsUp:

Jo det fanns ju en butik här ett tag, och vad jag har läst förut så har de varit på gång att öppna igen. Frågan är ju bara när.

När kommer en fet Mac-butik till Södermalm? I nya gallerian i Skatteskrapan - invigs i höst tror jag - skulle sitta fint :-). Macoteket och Clas Ohlson (som inte hellr finns här på Söder) i Skatteskrapan! Hallelujah!

Idag måste jag åkat till vidriga City för att titta på en ny Mac. Det gör jag i.o.f.s. inte - jag beställer allt via Internet så klart. Men endå...en Mac-butik hör verkligen hemma här på Söder - en stadsdel där var och varannan snorunge sitter med en MacBook på alla dessa caféer (som det finns enorma mängder av - ibland tre-fyra i samma kvarter!). Ser jag en pezelaptop på offentlig plats här på Söder så hajar jag till. Det är unikt, liksom :-D :-D

Du får det att låta så jobbigt att sitta på tuben i 5 minuter för att åka från söder till city... :P

MacForum har väl 3 butiker i gbg, det är dem som skall öppna den stora i Nordstan också om jag inte minns fel - inte Apple.

Ja, jo så e det såklart.

Det är ju trevligt med storstäder där efterfrågan och intresset är så stort att de kan öppna flera nischebutiker med samma sortiment av Mac-datorer.

Brukar det vara mycket folk i alla butikerna varje dag eller hur ser efterfrågan ut? I lilla Umeås butik märks det att intresset är väldigt svalt för Mac-datorer, så jag kan ju tänka mig att det lär vara lite kontrast mot Stockholm där det bor helt andra målgrupper och råder annorlunda mentalitet.

Det är alltid folk inne på Mac-butikerna, men de säljer ju andra prylar än Apple-datorer, t.ex. ipod-tillbehör...

Jag antar att du ska dit ... hör med Rasmus... han gör dig säkert sällskap ^_^

Kommer i september ;) I skatteskrapan.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...