Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Mellanslag fungerar intenärjag skriver..

abalon

Recommended Posts

Ja,härärjag igen med nya problem.Närjag skriver fungerar helt plötslig inte mellanslag under skrivningen,som Ni kan se,blir det pådetta vis.Jättejobbig :irriteradtjej:

Någon som haft samma problem o.vet råd :detvarintejag: Såååååå tacksam.

Har ett problem till :irriteradtjej: Närjag starta datorn,såfinns Skype o.Firefox direkt på datorno.det gå inte att fårbort,inte ens med tvångsavslutning.Tar väldig lång tid innan jag fått bort dessa o. kan titta på mail mm. :chockadskeptisk:

Om du har trådlöst tangentbord kolla batterierna. Dåliga batterier i trådlösa tangentbord kan få vissa tangenter att strejka, har jag vart me om många gånger.

Som svar på andra problemet:

Öppna systeminställningar där kan du bestämma vilka program som ska startas automatiskt när du startar datorn/loggar in.

Som svar på första frågan:

Om du inte har trådlöst tangentbord så kanske mellanslagstangenten blivit så sliten att den gett upp. Den används ju ganska flitigt.

Det är inte så att du använder olika fingrar för mellanslag vid olika tillfällen? Personligen missar jag ofta stor bokstav eftersom mitt lillfinger uppenbarligen är lite för svagt... finns det styrketräning för sådant? :borstatanderna:

mitt lillfinger uppenbarligen är lite för svagt... finns det styrketräning för sådant? :borstatanderna:

Javisst...på sjuttiotalet när jag spelade banjo gick jag jämt och klämde på en handstärkare...den bör även ta lillfingret... :totaltgalen::totaltgalen:

Edit. Tagit bort 100 tomrader. //Rickard1234

Och nu tränade du med lillfingret på enterknappen, eller? :propellerbaver:

Tack för svaren,även dom lite ironiska :utskallning:

Nu funkar det igen med annan tangentbord,det var som någon skrev "Tangentbordet var utsliten" :stjarnsmall:

Önskar en trevlig solig veckoslut.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...