Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Tjena!

conformity

Recommended Posts

Efter att ha sneakat omkring på forumet ett par veckor nu så tänkte jag presentera mig och mitt Macanvändande.

Är 23 bast och bor i södra Sverige. Har jobbat inom telekombranschen ett tag nu med bland annat mobiltelefoni och data till främst företag, främst som innesäljare.

Har hållit på med datorer sedan jag var 10 år kanske, började då med gamla Macar i skolan. Sedan fick jag min första Windowsdator när jag var 12 och blev biten. När jag sedan började gymnasiet på mediaprogrammet så använde vi Macar till all redigering och då blev man lite sugen igen :) Har alltid varit intresserad av web, design, foto och video så vad passar bättre?

Sedan har jag haft en kamrat som alltid har läskat mig med sina fina Macar och otroliga berättelser vad han gör med dem plus att han aldrig har haft några problem med dem!

Min iPod sedan tidigare hjälpte ju också till att få över mig till den vita sidan.

Så nu när jag är mitt i ett jobbyte och måste lämna ifrån mig personaldator bland annat så tänkte jag slå till! Det blev en MacBook (billigaste varianten) en AirPort Express samt en AppleTV. Är supernöjd! Det är liksom något genuint med Mackänslan som slår det mesta.

Dock har jag blivit lite orolig nu när man har skummat igenom forumet varje dag... Det verkar som om många har ganska stora problem med sina Macar ibland(?) Jag köpte mina prylar direkt ifrån Apple och känner mig lite less att de inte har mailsupport. Bland annat var det en död pixel i MacBooken när jag startade den som känns lite sådär. Inget jag kommer klaga på men ändå...

Är det många som har bekymmer, och i så fall har det varit några problem att få det åtgärdat?

Alla fall så märker jag direkt att jag kommer att trivas med min nya Mac och med detta underbara forum med pålästa och erfarna Macanvändare!

Höres!

Välkommen skall du vara! :geros:

Får man fråga var i södra Sverige du kommer ifrån?

Välkommen skall du vara! :geros:

Får man fråga var i södra Sverige du kommer ifrån?

Självklart! Djupaste Smålandsskogarna, en timme söder om Jönköping :)

Välkommen hit! :D

Alla fall så märker jag direkt att jag kommer att trivas med min nya Mac och med detta underbara forum med pålästa och erfarna Macanvändare!

Ja, jag lovar dig! Här kan man nysta ut många obesvarade frågeknutar... :ThumbsUp:

Tackar alla! Känner mig galet välkommen nu! =)

Nu har du lika många inlägg som år på nacken (23 alltså) :borstatanderna:

Välkommen till din nya startsida :storkram:;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...