Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Två macar en Ipod, hur gör jag?

seabass

Recommended Posts

Hej!

Somsagt, jag har två macar (1 macbook och 1 G5a). Jag sitter även på en ipod 80gb som är "länkad" till min macbook. Jag har en jäkla massa bra musik på min G5a som jag vill ha in på min ipod UTAN att all musik ska ersättas med musiken från G5an. Hänger ni med?

Finns det ngt bra program som grejar detta, jag tror inte Itunes gör det.

Det är extremt irriterande... snälla help me!

marcushedenstrom

Ställ in att iPoden ska synkroniseras manuellt. Sen drar du själv in låtarna på iPoden från respektive dator. Nackdelen är att du inte kommer kunna synka automatiskt längre; så du måste sköta allt själv.

Okej tack. Det finns alltså inget smidagre sätt via ett annat program eller liknande.

Men ställer jag in det på manuellt, så kommer väl min G5a fråga om jag vill ersätta musiken - JA eller NEJ. Tar jag nej blir väl alla låtar på min g5a "gråa", alltså onåbara....?

marcushedenstrom
Okej tack. Det finns alltså inget smidagre sätt via ett annat program eller liknande.

Men ställer jag in det på manuellt, så kommer väl min G5a fråga om jag vill ersätta musiken - JA eller NEJ. Tar jag nej blir väl alla låtar på min g5a "gråa", alltså onåbara....?

Det tror jag inte. Så funkar inte min iPod 3G; där kan jag synka manuellt med flera datorer.

Alright jag ska prova och se om det funkar. Tack för hjälpen!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...