Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

"Mitt motto" i mina inlägg


Mariana

Rekommendera Poster

Om man tittar längst ner när jag gör ett inlägg så står det "Hakuna Matata" med blått.

När jag tittar i mina inställningar så står det att jag inte har nåt motto. Jag har ingen aning om hur jag ska komma åt den texten. Är det nån som vet?

Jag hade tänkt lagt till en sak under detta uttryck nämligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klicka på "Inställningar", och sedan på "Edit Personal Portal Information" till vänster på inställningssidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mottot kommer du åt enligt Mizhous anvisningar, signaturen, som syns längst ner, Hakuna Matata i ditt fall, hittar du under Inställningar > Edit Signature (Det är signaturen som syns under varje inlägg du gör)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar nu hittade jag det :)

 

Men som i ditt fall Mizhou. Under dina inlägg står det

2222

och sedan en klickbar mening under. Har du skrivit in det under signatur alltihopa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar nu hittade jag det :)

 

Men som i ditt fall Mizhou. Under dina inlägg står det

2222

och sedan en klickbar mening under. Har du skrivit in det under signatur alltihopa?

yupp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar :)

Nu fick jag till det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar :)

Nu fick jag till det ;)

Ska vi klicka runt på bilderna på Caedes också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:D det får ni göra som ni vill, men där har det inste så stor bestydelse om man inte trycker på förstoringen. Jag kommer inte högre på nån lista. Men på Shutterpont är alla bilder starkt förknippade på antalet tittningar. Sedan är det oxå så att dom som har många tittningar snurrar runt mer för att få ranking och betyg. Fast det kan ta ett tag. Finns dom som haft sina bilder några månader innan första rankingen kommer.

Det är väl lite därför som tittningarna är bra. Man hamnar bättre till i bildgalleriet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...