Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Bean

OzzieWild

Recommended Posts

Bean är enkelt, snabbt och trevligt. Det bästa är att det känns som en väldigt lätt app som inte suger musten ur datorn. (Till skillnad från MS Word)

Bean är open source och har just nu versionsnumret 0.9.5a, så det borde vara hyfsat stabilt. Rekommenderas!

Olli Ojonen
Bean är enkelt, snabbt och trevligt. Det bästa är att det känns som en väldigt lätt app som inte suger musten ur datorn. (Till skillnad från MS Word)

Bean är open source och har just nu versionsnumret 0.9.5a, så det borde vara hyfsat stabilt. Rekommenderas!

Har precis testat den, som snabb och enkel ordbehandlare är den bra. :donjuan: Hade bara ett problem. Typsnittet jag använder som default är Maiandra, den finns bara som regular. Så jag kunnde inte få fet eller italic på Bean. :fundersam:

Jag skrev om programmet i våras:

http://macworld.idg.se/2.1038/1.110015

Men visst fasiken förtjänar programmet att uppmärksammas lite då och då...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...