Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Vad är denna värd?

sofieV

Recommended Posts

Tack för tipsen förut- ni räddade mig från ett makabert felköp! Nu tror jag att jag hittat en mac mini värd pengarna- jag ska få köpa denna för 4000:- Främst villjag ha den för att jag hört den ska vara supertyst!

Mac Mini G4 1,33GHz, 1GB RAM (uppgraderat), 40GB HD,

Combo DVD/CDRW, orginalkartong m.m. Ingen Airport

(bara att stoppa i eller använda extern). Nyinstallerad med

Mac OS X.4 Tiger samt diverse mjukvara...

A_bite_of_the_apple

med tanke på att du får en ny mini för 2000:- mer så skulle jag inte ge mer än max 3500, absolut max

Köp inte!

1: 1.33GHz finns inte, antingen 1.42 eller 1.25

Jag sålde min för ett halvår sen för 3500:-

den hade 1.5 GHZ, Superdrive o. 80GB HD

Den är inte värd mer än max 2500:-

Om den inte har airport o. bara 40Gb HD låter det som den absolut första minin, o. den är verkligen inte värd 4000:- långt ifrån...

Avråder från köp..till det priset. Inget Airport :fundersam:

Praktiskt att ha om du vill slippa dra kablar, liten hårddisk...nej köp nytt, med garanti och allt

Okej, jag trodde bara dom inofficiellet uppgraderade 1.42 GHZ:aren... Men det stämmer ändå inte, om det är en 1.33Ghzare ska den ha Airport...

Skulle inte betala mer än 2000…

Edit: lite motivering, den har ingen Superdrive (du kan inte bränna dvd), bara 40gb hårddisk och inget trådlöst nätverkskort. Den är välutrustad med minne men minne är billigt just nu. Pruta ner den till under 3000-kronorssträcket så är det väl okej. (skärm och tangentbord följer ju normalt inte med minin)

krilu_kelin

överpris, köp inte! jag sålde min mac mini 1.66 80gb hd och superdrive för 4000kr för ett halvår sedan. Hur mycket är inte det värt att komma bort från förlegade powerpc processorer och att få garanti?

/KL

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...